Zal eens wat proberen van jullie

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Murthul schreef:Je kunt ook proberen om ASMR-video's op youtube te beluisteren, gewoon je telefoon neerleggen en alleen maar rustig luisteren, telefoon valt vanzelf uit als jij allang al slaapt.
Wat ik vaak mensen aanraad is luisteren naar de filmpjes van "schilderen met gary jenkins":
https://www.youtube.com/watch?v=oHmZifGcrLg
Als ik een beetje moe ben werkt dat echt fantastisch. Die gozer heeft zo'n ontzettende monotone, rustige stem dat je er gewoon van wegdut
Murthul schreef:Alleen maar naar het plafond staren en denken "ik moet slapen" gaat niet werken nee, maak een warme kruik (of als je geen kruik hebt een lege frisdrankfles met heet water en kruip daar tegenaan, werkt bij veel mensen.
Ook activiteiten waarbij je weinig "doet" kunnen goed werken. Een boek lezen kan goed werken, maar als het boek te ingewikkeld is dan kan het juist weer averechts werken.
Je kunt ook proberen om ASMR-video's op youtube te beluisteren, gewoon je telefoon neerleggen en alleen maar rustig luisteren, telefoon valt vanzelf uit als jij allang al slaapt.
Wat ik vaak mensen aanraad is luisteren naar de filmpjes van "schilderen met gary jenkins":
[ Video ]
Als ik een beetje moe ben werkt dat echt fantastisch. Die gozer heeft zo'n ontzettende monotone, rustige stem dat je er gewoon van wegdut