Schaatsen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 22:13

MarlindeRooz schreef:
Ik houd je niet bij denk ik. :')

Geen zorgen, ik bak er zelf ook nog weinig van. :')

MarlindeRooz

Re: Schaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 22:19

Ik kan heel fancy pootje over op skeelers, maar ik durf het niet op schaatsen. _O-

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 22:24

Ik ga ook meepraten hier, gezellig! Ik schaats al sinds ik 8 was of zo, toen ik op les ging. Ik kan met een beetje tempo wel pootje over, draag het liefst die hele stevig plastic schaatsen die ik dan huur :D

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 22:26

Ik doe aan kunstrolSCHAATSEN, telt dat ook? :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 22:31

MarlindeRooz schreef:
Ik kan heel fancy pootje over op skeelers, maar ik durf het niet op schaatsen. _O-

Ik kan nu één keer pootje over, de eerste tien keer dat ik het probeerde ging ik echter op m'n muil. :+ Diepzitten op de rechte stukken gaat al wel best goed, maar als mijn vriend dan keihard voorbijkomt zakt die moed toch weer even weg. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 22:32

Ja flink ingehaald worden door je 10 jarige neefje voelt ook nooit lekker. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 22:38

MarlindeRooz schreef:
Ja flink ingehaald worden door je 10 jarige neefje voelt ook nooit lekker. :')

Hahahahaha. :')

Ik was het laatst trouwens wel zielig op de vechtsebanen. Er lag letterlijk 3 cm water op het ijs, en rara wie maakte er een buikschuiver? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-15 19:13

Hoera, over 2 weken in Den Haag schaatsen! *\o/*

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-15 09:40

Ik schaats in Hoorn of A'dam. Wie ook?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 22:35

Jaaaa, vriend had kaarten gewonnen voor het NK schaatsen dus vandaag een dagje in Thialf doorgebracht! :D *\o/*

Sandalio

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 15:11

Chantalla, mijn vriend en ik schaatsen in de elfstedenhal in Leeuwarden :).

@Resistance, leuk!! :)

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 15:14

Tja paar kunstschaatsen en noren in de kast, vind het heel leuk om recreatief een rondje te doen, maar helaas weinig mensen in mijn omgeving die graag gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 00:39

Weet iemand trouwens hoe het ijs in de ijsbaan van [naam] is? Ik wil er woensdag nog even gaan schaatsen maar als het ijs zoals de Vechtsebanen tijdens publieksuur is... :+ Dat glijdt ècht niet. :')

Ik heb me trouwens voorgenomen om deze winter nog te leren overstappen en een heel rondje te kunnen schaatsen op echt een goede manier. Ik heb wat te doen dus :D Gelukkig is mijn vriend ook trainer, dus dat betekent gratis les. :+

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 00:48

Als halve Fries ben ik dol op schaatsen. Het liefst natuurlijk op natuurijs. Maar als dat er niet is ga ik regelmatig naar de overdekte ijsbaan in mijn 'achtertuin' (lees 10 minuten fietsen van mijn huis).

Daar word ook kunstschaatsles gegeven voor alle leeftijden en niveaus. Dat heb ik nog eens een jaartje gedaan toen ik paardloos was.

Het liefst schaats ik op kunstschaatsen. Ik heb toentertijd ook een professioneel paar gekocht.
Echt heerlijke schaatsen. Veel beter dan die kunststof dingen, want daar kan ik me niet optimaal mee voortbewegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 11:59

Lous schreef:
Als halve Fries ben ik dol op schaatsen. Het liefst natuurlijk op natuurijs. Maar als dat er niet is ga ik regelmatig naar de overdekte ijsbaan in mijn 'achtertuin' (lees 10 minuten fietsen van mijn huis).

Daar word ook kunstschaatsles gegeven voor alle leeftijden en niveaus. Dat heb ik nog eens een jaartje gedaan toen ik paardloos was.

Het liefst schaats ik op kunstschaatsen. Ik heb toentertijd ook een professioneel paar gekocht.
Echt heerlijke schaatsen. Veel beter dan die kunststof dingen, want daar kan ik me niet optimaal mee voortbewegen.

Heb jij toevallig interesse in het kopen van een heel mooi paar kunstschaatsen? Of ken je iemand die op zoek is naar een mooi paar? :) Ik heb een paar jaar geleden hele mooie Bauer rec ice react schaatsen gekocht. Niet meer dan 10x op geschaatst, en nu ben ik overgegaan op Noren.

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 13:25

Sandalio schreef:
Chantalla, mijn vriend en ik schaatsen in de elfstedenhal in Leeuwarden :).

@Resistance, leuk!! :)

Leuk! Mocht je in het schaatscafe een blonde miep achter de bar zien staan, ben ik dat waarschijnlijk haha :D

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 14:52

Leuk een schaatstopic!
Ik heb 2jaar geleden goede combi noren van viking gekocht. Die lage kan ik helaas ook niet hebben met mijn enkels.

Eerst ging ik altijd met mijn nu ex schaatsen maar nu dus geen schaatspartner meer en in mn eentje is zo saai dus doe jet nu echt te weinig..

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 19:52

Bonnyyyyyy schreef:
Ik schaats in Hoorn of A'dam. Wie ook?

Eens per jaar meestal op de jaap edenbaan, en heel soms beland ik per ongeluk op het ijs van de westfries :') wil ik wel vaker heen trouwens...

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 21:51

Ik heb altijd wedstrijden geschaatst, maar ben daar 20 jaar terug mee gestopt. Nog wel altijd lid van de vereniging van de Friese 11steden. Wie weet komt die tocht ooit nog eens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 22:19

Gisteren weer even in [naam] geschaatst, overstappen gaat steeds beter! :D Hangend aan iemands arm kan ik nu een hele bocht, alleen lukt het twee keer.

Pinkeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 22:24

Oee een schaatstopic! Ik train 3 keer per week met mijn wedstrijd groep en geef 1 keer per week training aan senioren! Super leuk!!! Ik schaats in Enschede :)