Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StonedRomy schreef:Toen ik als 1 jarige 3 maanden lang in het ziekenhuis lag werd geadviseerd aan de ouders om niet in het ziekenhuis te blijven, maar thuis te gaan slapen.
Nadat ik een beetje opgeknapt was zijn mijn ouders veel over de gang gaan lopen met mij, dan krijgt het kind indrukken en wordt het dus moe.
Verder veel voorlezen wilt ook nog wel eens helpen.
_SantOs_ schreef:StonedRomy schreef:Toen ik als 1 jarige 3 maanden lang in het ziekenhuis lag werd geadviseerd aan de ouders om niet in het ziekenhuis te blijven, maar thuis te gaan slapen.
Nadat ik een beetje opgeknapt was zijn mijn ouders veel over de gang gaan lopen met mij, dan krijgt het kind indrukken en wordt het dus moe.
Verder veel voorlezen wilt ook nog wel eens helpen.
Mee eens!
Ik heb de eerste 5 jaar van m'n leven zo'n beetje in het ZH gewoond. Mijn ouders zijn nooit maar dan ook nooit blijven slapen. Dit is idd aangeraden door het ZH. Klinkt misschien hard maar ik snap de keuze volledig.
Mijn ouders waren er van 8 uur/half 9 's morgens tot meestal een uur of 7 's avonds (tussen de middag waren ze 1 a 2 uur weg). Ze sliepen gewoon thuis. Zo kan je als ouders jezelf opladen, genoeg energie hebben om er de volgende dag weer volledig voor je kind te kunnen zijn.
Ik was gelukkig een kind dat mezelf makkelijk kon vermaken dus met wat duplo/playmobil ofzo was ik uren zoet.
pipo schreef:Agos... fijn kadootje. Nou zou bijna zeggen gelukkig heeft hij er nog geen weet van wanneer hij jarig is dus lekker de dag ervoor vieren. Heeft ie ook gelijk heel veel leuke dingen om mee naar het ziekenhuis te nemen.
Frensie schreef:Och wat ontzettend lief!
Ondertussen hebben we een nieuwe datum, 27 november. Precies op zijn verjaardag. Zou een mooi kado zijn als de operatie lukt!