Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
unbelievable schreef:lor1_1984 schreef:Een texeler onderdeken op je matras leggen.
Of een oud dekbed.
Daar overheen doe j e dan je molton en hoeslaken.
De super tipde texeler onderdeken is echt super samen met je wollen 4 seizoenen dekbed lig je helemaal in de wol.
En inderdaad goed eten en voldoende beweging!
Naaoommii schreef:Bedankt voor de reacties, in de echte winter gaat mijn verwarming op mijn kamer weer aan en heb ik er meestal niet veel last van. Tenminste voorgaande jaren geen last van gehad alleen rond deze periode (herfst) Als dit langer aanhoud is het misschien een HA te overwegen maar dit wil ik zo lang mogelijk uitstellen.
Ik heb mij zonet aangemeld bij de site die Marie111 mij gaf voor mijn calorieën. Volgens mijn lengte en gewicht, ik weeg 75 KG en ben 1,87 m en moet dus per dag aan ongeveer 2800 calorieën zitten. Ik ga dit vanaf morgen bij houden, en zal updaten in het topic. Dus dan ben ik benieuwd als ik wel aan de 2800 calorieën kom of het dan zal gaan veranderen.
unbelievable Klinkt inderdaad wel erg lekker! Zou eens moeten gaan vergelijken wat het voordeligst is met de prijs.
truus1970 schreef:Slechte tip, maar t helpt wel. Een borrel. Heeft met je doorbloeding te maken.
Als ik het te koud heb, pak ik mn borreltje. 2 slokjes en ik ben warm.
truus1970 schreef:Slechte tip, maar t helpt wel. Een borrel. Heeft met je doorbloeding te maken.
Als ik het te koud heb, pak ik mn borreltje. 2 slokjes en ik ben warm.