Linker neus verstopt

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-15 10:36

Wakker worden met ui lucht is niet heel prettig. Tegen de ochtend was mijn neus weer vrij maar bij het op staan raakte hij direct weer vol en in de bus kreeg ik zelfs een bloedneus terwijl ik niet eens neusspray heb gebruikt. -O-

NAIWHL schreef:
Heb je vicks vaporub in huis?
Dan kan je even experimenteren voor mij in de naam van de thuiswetenschap :')

Ik heb het met laatste verkoudheid onder voeten gesmeerd en sokken aan. Heb gewoon door mijn neus kunnen ademen 's nachts.

Misschien helpt het echt, misschien was het toeval.

Ik denk niet dat we dat in huis hebben maar ik geloof ook niet echt dat dat gaat helpen als je het onder je voeten smeert :')

Jilletje

Re: Linker neus verstopt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 10:40

ja dat werkt echt!!! :))

NAIWHL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 11:27

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 11:53

Wat denk je van stomen? dan komt het snot los en spoelen met zout water?
En gewoon naar de dokter om een kuurtje of doorverwijzing vragen naar de kno arts?

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-15 12:10

kwita schreef:
Wat denk je van stomen? dan komt het snot los en spoelen met zout water?
En gewoon naar de dokter om een kuurtje of doorverwijzing vragen naar de kno arts?

Heb gisteren avond en vanochtend gedaan met de rino hoorn. Maar nog niet alles is los.
Om nou voor een verkoudheid naar de dokter te gaan vind ik ook een beetje onzin.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 12:55

Tja je kan en week je aanzien.... jij voelt het, maar ik neem aan dat je dit niet voor niets geplaatst hebt?

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 13:02

Een flinke teen knoflook eten, wel goed kauwen.
Smaakt goor je stinkt een uur in de wind maar werkt fantastisch!

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 13:02

Pff. Ik ben net weer n beetje beter! Sinds vorige week dinsdag had ik een zware verkoudheid te pakken.. In combinatie met koorts, en door de verkoudheid oorpijn, hoofdpijn, kortademig(en dus snel moe). Pijnlijke keel, verstopte neus etc etc. Nu eindelijk een beetje weer mobiel en levend.

Wat ik heb gedaan is allereerst paracetamol nemen tegen de oorpijn/hoofdpijn. Dit maakt t al wat leefbaarder. Vervolgens een watje met olie in je oor.
Onder je neus of op je borst kun je dampo-ademvrij smeren. Ruikt sterk en blijft lang zitten.
Hoestpillen óf hoestdrank: ik hou echt niet van die drank dus had pillen, werkten niet zo heel goed maar toch beter dan niks.
Ik slikte ook extra vitamine B & D3 (bovenop mijn normale ''dosis'').
Als laatste heb ik gebruik gemaakt van Bisoveral neusspray.

Geloof dat dat alles was :)

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-15 17:12

kwita schreef:
Tja je kan en week je aanzien.... jij voelt het, maar ik neem aan dat je dit niet voor niets geplaatst hebt?

Tips om mijn neus vrij te krijgen. De dokter zal toch zeggen ''kijk het nog maar even aan'' dat zegt hij bij alles. Het is niet zo dat ik mij dood ziek voel maar dat ik wat verkouden ben en mijn neus daar door verstopt zit waardoor ik last van hoofdpijn krijg. Dus ik zocht tips om je neus los te krijgen als je neus snuiten niet werkt :)

jorika1986 schreef:
Een flinke teen knoflook eten, wel goed kauwen.
Smaakt goor je stinkt een uur in de wind maar werkt fantastisch!

Ben benieuwd of het werkt :D

Lara schreef:
Pff. Ik ben net weer n beetje beter! Sinds vorige week dinsdag had ik een zware verkoudheid te pakken.. In combinatie met koorts, en door de verkoudheid oorpijn, hoofdpijn, kortademig(en dus snel moe). Pijnlijke keel, verstopte neus etc etc. Nu eindelijk een beetje weer mobiel en levend.

Wat ik heb gedaan is allereerst paracetamol nemen tegen de oorpijn/hoofdpijn. Dit maakt t al wat leefbaarder. Vervolgens een watje met olie in je oor.
Onder je neus of op je borst kun je dampo-ademvrij smeren. Ruikt sterk en blijft lang zitten.
Hoestpillen óf hoestdrank: ik hou echt niet van die drank dus had pillen, werkten niet zo heel goed maar toch beter dan niks.
Ik slikte ook extra vitamine B & D3 (bovenop mijn normale ''dosis'').
Als laatste heb ik gebruik gemaakt van Bisoveral neusspray.

Geloof dat dat alles was :)

Fijn dat je weer beter bent :D Gelukkig heb ik (nog) geen koorts en is het nog redelijk leefbaar. Maar mocht ik echt last krijgen van koorts zal ik ook eens proberen wat jij ook hebt gedaan. Dat dampo-ademvrij is dat bij de drogist te krijgen?

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 13:49

Ik ben ook al 2 week zoet,. ook links helemaal dicht! dag in dag uit hoofdpijn als een idioot..
Bukken wil amper, volgens mij barst de boel dan :')

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 13:54

suus_toes schreef:
Ik ben ook al 2 week zoet,. ook links helemaal dicht! dag in dag uit hoofdpijn als een idioot..

Heb je dan niet voorhoofdsholteontsteking?

En TS, je neus al weer terug gevonden? :(:) bij mij is hij er zo goed als weer gelukkig.

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-15 15:47

Hikarii schreef:
suus_toes schreef:

En TS, je neus al weer terug gevonden? :(:) bij mij is hij er zo goed als weer gelukkig.

:') _O- _O- _O-
Gelukkig heb ik hem terug gevonden :')
Hij zit ook bijna niet meer dicht, alleen nog wat snotterig. De ui, het stomen en de kinder neusspray hebben geholpen :D

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 15:56

Hikarii schreef:
suus_toes schreef:

Geen idee, ben altijd al heel gevoelig geweest voor verkoudheid...
Maar naar mijn weten nog nooit voorhoofdsholteontsteking gehad. Dus ook geen idee van hoe en wat.
Anders morgen maar even een kuurtje halen. :Y)