kwita schreef:Tja je kan en week je aanzien.... jij voelt het, maar ik neem aan dat je dit niet voor niets geplaatst hebt?
Tips om mijn neus vrij te krijgen. De dokter zal toch zeggen ''kijk het nog maar even aan'' dat zegt hij bij alles. Het is niet zo dat ik mij dood ziek voel maar dat ik wat verkouden ben en mijn neus daar door verstopt zit waardoor ik last van hoofdpijn krijg. Dus ik zocht tips om je neus los te krijgen als je neus snuiten niet werkt 
jorika1986 schreef:Een flinke teen knoflook eten, wel goed kauwen.
Smaakt goor je stinkt een uur in de wind maar werkt fantastisch!
Ben benieuwd of het werkt 
Lara schreef:Pff. Ik ben net weer n beetje beter! Sinds vorige week dinsdag had ik een zware verkoudheid te pakken.. In combinatie met koorts, en door de verkoudheid oorpijn, hoofdpijn, kortademig(en dus snel moe). Pijnlijke keel, verstopte neus etc etc. Nu eindelijk een beetje weer mobiel en levend.
Wat ik heb gedaan is allereerst paracetamol nemen tegen de oorpijn/hoofdpijn. Dit maakt t al wat leefbaarder. Vervolgens een watje met olie in je oor.
Onder je neus of op je borst kun je dampo-ademvrij smeren. Ruikt sterk en blijft lang zitten.
Hoestpillen óf hoestdrank: ik hou echt niet van die drank dus had pillen, werkten niet zo heel goed maar toch beter dan niks.
Ik slikte ook extra vitamine B & D3 (bovenop mijn normale ''dosis'').
Als laatste heb ik gebruik gemaakt van Bisoveral neusspray.
Geloof dat dat alles was

Fijn dat je weer beter bent
Gelukkig heb ik (nog) geen koorts en is het nog redelijk leefbaar. Maar mocht ik echt last krijgen van koorts zal ik ook eens proberen wat jij ook hebt gedaan. Dat dampo-ademvrij is dat bij de drogist te krijgen?