Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Bentee schreef:Ikzelf ben al een aantal keren bij de huisarts geweest de afgelopen paar jaar, maar geen oplossing gevonden.
Kreeg het advies om naar de opticien te gaan, heb ik gedaan. Hoofdpijn is er nog steeds. Daarna advies gekregen om elke x weken naar de fysio te gaan om rug en nek los te maken. Ook gedaan, maar lag het ook niet aan.
Heb nu het advies gekregen om een tijdje te stoppen met de anticonceptie-pil en te bekijken hoe het dan gaat want misschien krijg ik de onjuiste hoeveelheid hormonen binnen.
Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Ik ben nog niet gestopt met de pil.
Bentee schreef:@Xantippe, spanningshoofdpijn is altijd het eerste wat ze zeggen.Hebben ze mij ook verteld dat ik dat had. Maar ik ervaar ook geen stress, niet op het werk en ook niet thuis...
Bentee schreef:spanningshoofdpijn is altijd het eerste wat ze zeggen.Hebben ze mij ook verteld dat ik dat had. Maar ik ervaar ook geen stress, niet op het werk en ook niet thuis...
Xanthippe schreef:Ik dus thuis ook niet... Maar spanningshoofdpijn is zo lekker makkelijk he, moeten ze niet verder zoeken
Maartje1990 schreef:Tegen de spanningshoofdpijners onder ons... Zoek eens een osteopaat werkte bij mij heel goed!
Prutsmuts schreef:Eoweyn_x schreef:Ik heb toevallig vandaag een verwijzing naar de neuroloog gehad. Kijken waarmee we de clusterhoofdpijn gaan bestrijden!
Ga je naar het LUMC? Zo niet, zie dat je daar komt. Er is een wereld voor me open gegaan qua CH.
Eoweyn_x schreef:Prutsmuts schreef:
Ga je naar het LUMC? Zo niet, zie dat je daar komt. Er is een wereld voor me open gegaan qua CH.
Nee, Westfries Gasthuis. LUMC is een beetje ver helaas...
Prutsmuts schreef:Voor mij ook 3 uur rijden. Maar de moeite waard. Heb hiervoor al verschillende neurologen versleten met allemaal een, achteraf, vreemde kijk op CH. Leiden is echt fijn. Belafspraken zijn ook geen probleem.
Mailcontact ook altijd mogelijk.
Hoop voor je dat je gauw verlichting hebt! Succes!
CecileDV schreef:Ik heb zelf zelden hoofdpijn en ik weet meestal wel waar eventuele hoofdpijn vandaan komt, maar ik was laatst bij een podotherapeut en deze vroeg mij ook of ik hoofdpijn heb. Doordat ik in heel mijn lijf scheef sta, staat er teveel spanning op de spieren van rug en nek, wat ook hoofdpijnklachten kan veroorzaken.
Baadt het niet, dan schaadt het niet om het eens te laten nakijken.