Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Shadow0 schreef:Ineke2 schreef:En mocht je niet instaat zijn om zelf naar de huisarts te gaan, dan is er vast iemand die je kan brengen of de huisarts kan langs huis komen.
Dat soort aannames zijn altijd makkelijk gedaan.
Ineke2 schreef:Dit soort aannames worden zelfs gedaan door huisarts assistenten en huisartsen zelf. Dat blijkt ook uit het verhaal van TS.
Citaat:dus ja dan concludeer ik daaruit dat het niet ernstig genoeg is om langs de huisarts te gaan op het moment dat ze last heeft. Vooral omdat het over zo'n lange periode ook al gaat.
Nirvana_ schreef:Hoi allemaal, bedankt voor de reacties. Ik kan vanavond pas reageren, maar door de discussie ontstaan is:
Klopt, ik vond het tot nu toe niet erg genoeg om alles te laten vallen en naar de huisarts te gaan. Ja, het is vervelend, maar ik heb het al zo lang dat ik er niet dood aan zal gaan, dus blijf ik een bezoek maar uitstellenBen het met je eens dat het in dit geval eigen schuld is dat het nog niet opgelost is! Hoewel dat imo niet voor alle mensen op gaat. Vind het levensgevaarlijk om met een acute blindedarm naar de huisarts te rijden. Hoe groot is de kans op een ongeluk wel niet?
Sunrise_ schreef:Tja ik was ook zo TS, met ook buikpijnklachten. Ik was ook zo'n 'ik ga wel door'-type. Ik heb toen uiteindelijk een zware buikoperatie moeten ondergaan vanwege meerdere cystes van wel 20 cm doorsnede (en ben er een eileider aan kwijtgeraakt). Ik heb vooral geluk gehad dat er voor die tijd niet eentje geknapt is. Ik zeg dit absoluut niet om je bang te maken, want het hoeft natuurlijk niet meteen iets ernstigs te zijn, maar wil je er wel op wijzen dat je dergelijke klachten echt serieus moet nemen.