Flinke pijn na dragen sport BH

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

EngeltjeS

Re: Flinke pijn na dragen sport BH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-15 21:51

Ik heb naproxen gekregen.
En ik kan idd langer last blijven houden maar wellicht is dat wel vol te houden zonder pijnstillers (hoop ik!!) :)

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 06:49

Fijn dat de medicatie je helpt. Hopelijk snel geen last meer van.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 08:15

Schuld van de BH. Dat kan toch niet. Haha TS, mooi verhaal :') gelukkig heb je nu goede medicatie!

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 22:38

Heb je niet al vaker rugklachten gehad? Daar waar je bh band zit, begint zo ongeveer je bovenrug.
Laat het bij mij nou een aantal weken geleden er enorm ingeschoten zijn (en ik voorheen gedacht gewoon wel eens spierpijn te hebben) en ik nu niets meer mogen (voorlopig dan, niet tillen, niet rijden niets).
De pijn is vervelend, soms brand het en soms is het zeurderig. Echt goed omschrijven kan ik het niet.
Nu blijk ik zodanig die dikke spieren die vanuit je nek langs de schouder, over je rug lopen enorm overbelast te hebben zowel links als rechts (voornamelijk rechts), waardoor ik de ene dag pijn in mijn nek heb, dan weer schouders en dan weer rug. Ik ben nu 'scheef' en zonder pijnstiller kwam ik tot vorige week geen enkele dag meer door.
Ik loop nu bij een hele fijne manueel therapeut.
Ik heb oefeningen waardoor het langzaam aan beter gaat. Ik ga er 2x per week nu naartoe en wordt daar gekraakt en er wordt met mij geoefend. Verder wordt ik soms op een bepaald stuk waar het dan nodig is losgemasseerd en wilt hij binnenkort beginnen met krachttraining om de spieren om mijn wervelkolom sterker te maken, waardoor die grote spieren aan de zijkanten niet meer de overhand nemen.
Ik zou hoe dan ook eens je rug na laten kijken door zo'n therapeut als je daar de kans voor hebt.
Tot nu toe werkt het bij mij wel, en nu pas besef ik dat doorlopen echt geen optie was.

Edit: zie nu dat je al een uitslag hebt, fijn dat je eraan geholpen bent. Mocht het terugkomen dan zou ik alsnog zo'n manueel therapeut adviseren :j
Sterkte!