Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyKim schreef:1 x in de week , ondanks dat ik bijna elke dag rij .
En nee , ik loop niet de hele week te geuren naar paard .hoe ? Geen idee , geur gaat er eigenlijk alleen zitten als het regend.
Maar over dat 1 keer wassen , dit moet je wel opbouwen .. Zo wordt je haar uiteindelijk ook minder snel vet . [ [url=m/dvFZ8N.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jannickee schreef:Waarom willen mensen zo weinig mogelijk hun haar wassen? Het is toch een kleine moeite om je haar te wassen als je toch onder de douche staat? Ik zal me echt vies vinden als ik het maar 1x in de week zou wassen
Jannickee schreef:Waarom willen mensen zo weinig mogelijk hun haar wassen? Het is toch een kleine moeite om je haar te wassen als je toch onder de douche staat? Ik zal me echt vies vinden als ik het maar 1x in de week zou wassen
LindyH schreef:Ik heb er gewoon een hekel aan. Het wassen zelf niet, maar de tijd erna, dat je met zo'n natte kledder op je hoofd en rug rondloopt. Dat duurt bij mij 3 a 4 uur, en in die tijd kan/wil ik niet de deur uit of gaan slapen, dus ik moet dat wel echt plannen. En dat doe ik dus het liefst zo min mogelijk.