Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
aishcream schreef:Wat knap dat je het op deze manier doet, er zijn namelijk ook veel mensen die een maagverkleining laten doen enzo pfff...
Winged schreef:Hhilde schreef:Een week later: de eerste 1,9 kilo en een aantal centimeters eraf!
wow 1,9 in 1 week? Dat is veel... Bovengemiddeld veel... Dan zit je wel behoorlijk in het overgewicht gezien de snelheid van afvallen (hoe zwaarder hoe sneller het begin gaat).
Maar: Goed bezig!
Knudd schreef:Wat ik mij wel afvraag, krijg je iets van psychologische begeleiding erbij of iets in die richting?
Dani schreef:Ik zie op foto's van jou altijd een hartstikke blije meid, met een spontane lach en een vrolijke uitstraling. Ik zou het je gunnen dat je jezelf ook zo gaat zien, en ik kan me best indenken dat je dat makkelijker kan als er wat kilo's vanaf zijn en je blijer met je lichaam bent. Supergaaf dat je bent uitgekozen voor dit traject, ik hoop dat het je oplevert wat je ervan verwacht en dat het een mooi en leerzaam proces gaat worden.
Bentuh schreef:wat gaaf zeg, en wat een kans.. hoe is je eerste week verlopen?
Ik las in je openingspost dat je gestopt bent met paardrijden, misschien durf je dit over een tijdje ook wel weer op te pakken.. Hoe leuk zou dat zijn.Ik wens je alvast veel succes..
lauwie schreef:Goed bezig!
Schrik niet als het straks een stuk minder hard gaat de eerste kilo's vliegen eraf daarna gaat het veel langzamer.
Kahawa schreef:Fijn dat je afvalt, maar ik zou als doel stellen een stabiele gezonde levensstijl waarbij je lekker in je vel zit vinden. Dat is veel belangrijker dan slank zijn! En ondertussen lekker genieten van het fitter worden, merken dat je conditie vooruitgaat en je lichaam je in het dagelijks leven minder in de weg zit.
Misschien een spaarpotje vullen met geld wat je had uitgegeven op dat soort momenten? Kun je bij een terugkeer naar het beoefenen van de paardensport ook goed gebruiken.
Bentuh schreef:Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat! bevalt het sporten een beetje?