Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Cayenne schreef:Mijn tandarts zegt dus ook ProGlasur, maar in zijn wachtkamer hangen reclameposters voor Sensodyne, dus ik weet niet of ik het advies met een korrel zout moet nemen
Laatst hadden we een proeftube tandpasta gekregen bij een actie in het winkelcentrum. Dat was dus een blauwe tandpasta met korreltjes erin. Onze hele wasbak zat onderAlles was blauw! Maar had nou niet het idee dat het ook schonere tanden gaf
vuurneon schreef:Geen voorkeur, mijn tandarts zegt Zendium maar dat is ook zijn sponsor![]()
Wel gebruik ik listerine met alcohol, dat is mijn redding! Amper meer aften en mijn gebit is nog nooit zo goed geweestEn na meer dan 25 jaar om de haverklap aften te hebben, ben ik zo blij dat ik dat spul ooit ben gaan gebruiken
mvdbijl schreef:vuurneon schreef:Geen voorkeur, mijn tandarts zegt Zendium maar dat is ook zijn sponsor![]()
Wel gebruik ik listerine met alcohol, dat is mijn redding! Amper meer aften en mijn gebit is nog nooit zo goed geweestEn na meer dan 25 jaar om de haverklap aften te hebben, ben ik zo blij dat ik dat spul ooit ben gaan gebruiken
Voor aften zijn er andere spoelingen. Listirine is verschrikkelijk slecht, maakt je slijmvliezen stuk en, diverse onderzoeken lopen naar mondkanker.
marlies85 schreef:Heb het toevallig pas geleden nog aan mijn tandarts gevraagd. Volgens hem maakt het geen ene reet uit welke tandpasta je gebruikt, zolang er maar fluoride in zit.