De 30 dagen challenge

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-15 20:11

Deetjeeuh schreef:
Voor jou is 12 minuten misschien een eitje, maar deze workout was voor mij geen eitje. :+ Nu is mijn conditie ook wel zwaar bagger, echt verschrikkelijk. Maar daarentegen heb ik wél de motivatie om élke dag wat aan sporten te doen. ;)

Haha nee :') voor mij is 1 minuut een work-out dodelijk. Ik mis de schop onder mijn hol om zoiets elke dag te kunnen doen haha! Was niet zo bedoeld hoor! Ik bedoel het anders ;)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:11

@Deetjeeuh: Mag ik hopen van niet. :') Ik las even verkeerd haha, sorry.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-15 20:11

jolijn2001 schreef:
Ik ga ook vandaag beginnen!
Of ik het volhoud is een 2e....
Die touwtjespringchallenge ga ik erna doen/ als ik de plankchallenge niet vol houd. :P
Zijn er eigenlijk al mensen die deze hebben afgerond? Ik ben wel benieuwd of het werkt. :D

Plankchallenge ben ik begonnen, zoals zovelen op FB, op 1 september. Kan er nog niets over zeggen.

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:12

Hier ook iemand die challenges heeft gedaan/doet

planking gaat me elke x best goed af en heb die 30 dagen challenge al een aantal keer gedaan nu. Moet zetten dat ik er nog niet heel veel van merk. Wil een strakkere buik en minder bovenbenen.....hop aan t werk dan maar. Misschien dat de touwtjes spring challenge wat voor mij is dan?

Ab challenge wil ik ook weer op pakken, voor t slapen gaan..moet lukken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:24

Eenitra, oke gelukkig hahaha. Klonk alsof 12 min super makkelijk was om als workout te doen. :P
Gelukkig kunnen we elkaar zo motiveren. :D

Annash, uiteindelijk wel het doel he. :))

Loes, met touwtje springen train je je hele lichaam! Kont, buik, bovenbenen etc. Zou ik zeker aanraden om te doen! Zelf ga ik het er ook maar eens proberen naast te doen denk ik. Zeker als de 30 day challenge niet veel uitvoert, maar maakt natuurlijk ook uit wat je eet.

Verder is het het beste om niet te sporten voor het slapengaan, wordt je alleen maar wakkerder van. ;)

Loes1996

Re: De 30 dagen challenge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:31

Deetjeeuh : daar heb je een hele goede inderdaad...sporten bij het opstaan dan maar? :')
Touwtje springen it is...1 oktober daar dan maar aan beginnen :Y)
Ja ik probeer normaal te eten...zelf richting weinig...maar dan heb ik toch weer een impulsieve chocolade aankoop gedaan en achteraf voel ik me dan best schuldig en dikkig... Lastig! Probeer het wel zo min mogelijk te doen :D

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:38

Ik volg.. Moet ook weer eens aan de slag.. Mocht vanwege operatie 6 weken niet sporten..

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:40

Ik heb een plank challenge gedaan en kwam tot 1,5 minuut, toen stopte ik :') 1 oktober ga ik weer een buikspieren challenge doen, elke avond voor t slapengaan! Ik volg :j

Maken jullie ook voor/na foto's van jezelf? Ik wel, doe het ook voor het afvallen namelijk :j

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:47

MerleSimone dat is best een goed idee...en dan hier posten?

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:50

Haha dat hier posten moet ik even over nadenken :+ met kleding aan misschien wel, ik maak ze voor mezelf altijd in ondergoed namelijk :') Maar dat is misschien wel leuk om elkaar gemotiveerd te houden! Ik kijk op internet ook graag naar mensen die voor-na foto's van iets posten.

Ben al 4 kilo kwijt en op de voor-na foto's zie je al zo'n verschil, is echt een goede motivatie!

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:51

Ik heb er ook meerdere gedaan. Je ontwikkeld zeker wel spieren, maar verwacht geen strakke buik of wasbordje na een maand ;)
Ikzelf vond de Little black dress challenge fijn; diverse oefeningen, meerdere spiergroepen en aardig resultaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:52

Loes, same here! Vindd het ook lastig qua recepten, tijd etc. Dus s het lukt morgen maar weer bakken :P

MerleS, ik twijfel nog hahha. Ben bang dat iemand de fotos ziet :+ Aan de andere kant, heb het weleens eerder gedaan en jee zag echt vooruitgang!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:53

MerleSimone, was je vier kilo kwijt alleen met planken?

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:55

Ho nee, misverstand, 4 kilo in t algemeen, dat heeft even niks met challenges te maken maar puur met motivatiefoto's!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:58

Aah! Ik dacht al :wow:

Lightmare

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:59

ga misschien ook is beginnen en proberen vol te houden hihi

waarom maken we geen motivatie/update topic? Dan houden we ons er misschien ook is aan

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:00

Was het maar zo'n feest, dan deed ik 6 challenges tegelijk :')

Nee ik heb eigenlijk komende tijd te weinig tijd om naar de sportschool te gaan, die challenge is dan ideaal om toch je spieren een beetje te trainen. En icm gezond eten gaat het afvallen misschien ook iets beter :j Lijkt me wel leuk om hier elkaars vorderingen bij te houden al dan niet dmv foto's!

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:01

Ik zit op 15 seconde.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:04

Leuk topic! Ik ben altijd echt Sjaak afhaak. Ga eerst de planking maar eens proberen, ben bang dat ik touwrtje springen nog iets te zwaar vind. Ik zie nl nogal snel sterretjes en krijg het snel benauwd door insopanningsastma maar wie weet gaat het me dit keer toch lukken. Het springtouwen zal dan pas in november zijn omdat ik in oktober naar NewYork ga en het mezelf daar niet zie doen. :+

Hopelijk krijg ik de juiste houding van het planken en krijg ik geen last van mijn rug omdat ik die vaak teveel aanspan..

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:10

fohadie schreef:
Leuk topic! Ik ben altijd echt Sjaak afhaak. Ga eerst de planking maar eens proberen, ben bang dat ik touwrtje springen nog iets te zwaar vind. Ik zie nl nogal snel sterretjes en krijg het snel benauwd door insopanningsastma maar wie weet gaat het me dit keer toch lukken. Het springtouwen zal dan pas in november zijn omdat ik in oktober naar NewYork ga en het mezelf daar niet zie doen. :+

Hopelijk krijg ik de juiste houding van het planken en krijg ik geen last van mijn rug omdat ik die vaak teveel aanspan..

Met de challenge bouw je gelukkig rustig op, daarbij is het belangrijk je lichaam goed recht te houden en echt je buikspieren aan te spannen! Ik heb ook gauw last van mn rug, als het echt niet gaat gewoon stoppen..

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-15 21:13

Ik word helemaal gemotiveerd haha! Ik ga denk ik straks foto's maken. Als t resultaat goed bevalt dan gaan ze openbaar :')

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:21

MerleSimone schreef:
fohadie schreef:

Met de challenge bouw je gelukkig rustig op, daarbij is het belangrijk je lichaam goed recht te houden en echt je buikspieren aan te spannen! Ik heb ook gauw last van mn rug, als het echt niet gaat gewoon stoppen..

Dat zou dan het zoveelste zijn wat ik moet stopeb. hoop dit toch echt wel vol te houden. Wie weet helpt dit topic wel, haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:21

Eenitra, enn dan ook echt op het momennt dat je niet kan sporten :') Herkenbaar hahhaaa.

Een algemeen motivatietopic lijkt me leuk, maar mag het niet hier dan? :P

Mn benen doen best pijn van het trainen/squattenn :')

Lightmare

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:26

Deetjeeuh schreef:
Eenitra, enn dan ook echt op het momennt dat je niet kan sporten :') Herkenbaar hahhaaa.

Een algemeen motivatietopic lijkt me leuk, maar mag het niet hier dan? :P

Mn benen doen best pijn van het trainen/squattenn :')

Haha hoeveel heb je er gedaan? Is ook wel moeilijk/zwaar
geen idee of het hier mag, des noods beginnen we gewoon en anders zegt er wel iemand wat van?

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:38

algemeen motivatie topic is inderdaad leuk idee! Als iemand er wat van zegt kunnen we altijd nog een ander topic ervoor openen :) Ik begin dan 1 oktober met de touwtjesspring challenge