En daar is ie weer... De koortsblaas

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sauffi

Re: En daar is ie weer... De koortsblaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 19:05

Ik heb dit ook altijd maar ik voel m altijd al aankomen dus dan begin ik al met smeren (zalfje van de de dokter geen idee welke, geven ze alleen niet gratis mee) eigenlijk gaat het dan altijd wel goed maar een enkele keer breek ie toch door maar met veel smeren is die binnen drie dagen wel weer weg.

Reiniera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 19:08

Als ik een koortslip heb...... Dan kijken alle mensen mij aan van Jezus wat heeft zij dan? -O-

Wat je al zei botox mislukt!? :j

Ik heb het ook enorm ernstig. Kin word dik (soms dood gevoel) alle klieren zwaar opgezet en soms kan ik niet eens praten. Dan loopt de vocht er gewoon uit. Knetterende koppijn erbij. Kort om ik word er echt een week ziek van.

Het enige wat bij mij helpt is zodra ik het voel opkomen is meteen een vitamine c 1000 mg tablet innemen. Gedurende dagen, en ik heb van de huisarts herpes kuren. Wat ik ten alle tijden mag bestellen.

Alle zalfjes werken niet van zovirax tot zinkzalf etc.
L- lysine krijg ik knetterende maagpijn van met oprispingen.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-15 19:11

linoleum schreef:
Ik slik ook L-Lysine, de 500 mg variant. Slik het niet elke dag, maar op moment dat ik het voel opkomen elke dag 3 stuks. Heb nu net wel een plekje zitten waarvan ik weet dat het een blaasje is, maar je ziet er niks van en met paar dagen weer weg.

Denk dat als ik het elke dag zou slikken het niet eens komt, maar ik vergeet het daarvoor te vaak.

Ook ik slik alleen de L-Lysine als ik ze aanvoel komen.