Iets vreemds aan de hand?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 14:03

1e wat in mij opkomt...........je bent aan het bevallen.

Maar je test is negatief, maar hcg is ook lager aan het einde van een zwangerschap. Dus wellicht toch x testen of snel naar huisarts.

Ik heb tijdens mijn bevallingen zoveel gespuugd, geen grap. Persen naar onder en kotsen naar boven, zo tegenstrijdig en geen feestje..........

Sterkte in ieder geval.

amintah

Re: Iets vreemds aan de hand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 14:10

te zien aan het figuurtje dat TS heeft op haar profiel lijkt het me niet dat ze 9 maand zwanger kan zijn zonder het te weten :D

Maareuh TS, niet té hard klaargekomen ofzo ? Heb het ook wel al eens gehad maar veel minder erg dan dat jij beschrijft.

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 17:13

Hé, tegenwoordig kan alles hé! (als je de verhalen moet geloven :') )

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-15 20:25

amintah schreef:
te zien aan het figuurtje dat TS heeft op haar profiel lijkt het me niet dat ze 9 maand zwanger kan zijn zonder het te weten :D

Maareuh TS, niet té hard klaargekomen ofzo ? Heb het ook wel al eens gehad maar veel minder erg dan dat jij beschrijft.

Een meisje/jonge vrouw van hier verderop wist ook niet dat ze "drachtig" was, tot ze op een dag toch maar naar de HA ging omdat ze zich niet lekker voelde. Binnen een week was ze moeder.
Daarnaast: mijn moeder wist ook niet dat ze zwanger was van mij. Dat wist ze ook pas op het laatste moment. Oké, ik was wel heel ienieminie toen ik eruit kwam... :D

amintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 10:50

Shenavallie schreef:
Een meisje/jonge vrouw van hier verderop wist ook niet dat ze "drachtig" was, tot ze op een dag toch maar naar de HA ging omdat ze zich niet lekker voelde. Binnen een week was ze moeder.
Daarnaast: mijn moeder wist ook niet dat ze zwanger was van mij. Dat wist ze ook pas op het laatste moment. Oké, ik was wel heel ienieminie toen ik eruit kwam... :D

Maar zo ne kleine kunde toch ni verstoppen als ge een smalleke van figuur zijt ? :')
ik snap dat nog steeds niet :') da kind beweegt toch ook enzo :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 08:46

amintah schreef:
Shenavallie schreef:

Maar zo ne kleine kunde toch ni verstoppen als ge een smalleke van figuur zijt ? :')

Oh, zeker wel! Men heeft jaren gedacht dat ik een oppaskindje was, in plaats van de dochter van mijn moeder. Gelukkig kon de vroedvrouw bevestigen dat ze mij eruit heeft zien komen. :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 10:22

Weet je al iets meer, TS?

amintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 10:27

Shenavallie schreef:

Oh, zeker wel! Men heeft jaren gedacht dat ik een oppaskindje was, in plaats van de dochter van mijn moeder. Gelukkig kon de vroedvrouw bevestigen dat ze mij eruit heeft zien komen. :D[/quote]

Wth :') Dat is zo mijn grootste angst ooit geweest, zwanger zijn en het pas na 9 maand weten als ge moet bevallen :')
Heb het ooit ook wel geweten bij mijn vakantiewerk bij de dreambaby winkel.. een vrouw die gans in paniek belde, ze bleek zwanger te zijn en over 2 weken te moeten bevallen.. Ik snapte het toen ook niet, tot ik de vrouw in kwestie zag.. die kon gemakkelijk een tweeling verbergen :/

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 10:41

toch kan het dames, mijn collega was echt skinny en had altijd een buikje niet heel groot!
toen ze de avond voor de werkdag van haar paard viel had ze veel hoofdpijn en algemeen pijn in haar rug en bekken dus veel pijnstillers ingnomen. ik zal nooit vergeten hoe ineens tijdens het verzorgen van een client haar broek nat werd en ze in alle staten was!..... 8 uur later was ze moeder het kindje was ongv 5 mnd en had het niet overleefd .
het is echt gebeurd en was als een donderslag bij heldere hemel niemand verwachtte dat en zelf wist ze het niet! en het was echt niet buitengewoon duidelijk zichtbaar.
maar dat was wel off topic en ik hoop dat ts iets "simpels" heeft dat ook weer zo overgaat.

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 10:47

Catnip schreef:
De goedkope van het Kruidvat. Het was eigenlijk nog ochtendurine, door het overgeven en zweten vannacht heb ik niet moeten plassen tot vanmiddag dus, toen ik al een hele tijd wakker was := hij was dus in ieder geval wel goed geconcentreerd :')

Ik wil je niet bang maken, maar ik had na 2 negatieve testen ook pas de positieve (ik was toen al 3 maand zwanger, dus die negatieve testen zijn gebruikt toen ik al wel zwanger was).
Ik zou het in ieder geval even goed laten uitzoeken. Het is niet normaal dat je na een 'simpel' orgasme zulke klachten hebt, ook al schijnen meer mensen hier last van te hebben.
Ik hoop dat je snel antwoorden hebt :)

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 11:59

Weet je al wat meer TS?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 12:14

amintah schreef:
Shenavallie schreef:

Oh, zeker wel! Men heeft jaren gedacht dat ik een oppaskindje was, in plaats van de dochter van mijn moeder. Gelukkig kon de vroedvrouw bevestigen dat ze mij eruit heeft zien komen. :D

Wth :') Dat is zo mijn grootste angst ooit geweest, zwanger zijn en het pas na 9 maand weten als ge moet bevallen :')
Heb het ooit ook wel geweten bij mijn vakantiewerk bij de dreambaby winkel.. een vrouw die gans in paniek belde, ze bleek zwanger te zijn en over 2 weken te moeten bevallen.. Ik snapte het toen ook niet, tot ik de vrouw in kwestie zag.. die kon gemakkelijk een tweeling verbergen :/[/quote]

Bij mijn schoonzus was het ook niet te zien dat ze zwanger was, maar dat had (eveneens) meer met haar omvang te maken. Was voor haar niet leuk, want terwijl ze zwanger was (sterker nog: op haar laatste dagen liep) kreeg ze voortdurende de vraag of ze een kinderwens had.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 12:15

Volgens mij gaat er iets goed mis met het quoten, ha ha ha! :D

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-15 16:04

Gynaecoloog heeft me naar de HA verwezen om een doorverwijzing te vragen voor een echo.

Hij dacht als eerste aan een cyste die op dat moment is geknapt.

Maar goed, straks even de doorverwijzing ophalen bij mijn HA en dan kijken wanneer ik mag gaan voor een echo in het ziekenhuis.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 16:06

Goed zo, blij dat er in ieder geval gekeken wordt of er iets uitgesloten kan worden.

Hou je ons op de hoogte?

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-15 16:23

Natuurlijk, jullie hebben allemaal zo fijn met me meegedacht!

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-15 21:14

De echo is gebeurd gisteren. Uitslag krijg ik eind van de week of volgende week van mijn HA.

Ik ben inmiddels (heftig) ongesteld geworden, dus nu weer begonnen met de pil. Ik voel me namelijk afschuwelijk zonder pil. Verder snipverkouden én buikgriep, dus het voelt alsof ik doodga.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 21:17

catnip: dan heb je alles straks ook maar weer achter de rug( hoop ik!)

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 06:27

:(:) Hopelijk snel uitslag binnen...