Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
amintah schreef:te zien aan het figuurtje dat TS heeft op haar profiel lijkt het me niet dat ze 9 maand zwanger kan zijn zonder het te weten![]()
Maareuh TS, niet té hard klaargekomen ofzo ? Heb het ook wel al eens gehad maar veel minder erg dan dat jij beschrijft.
Shenavallie schreef:Een meisje/jonge vrouw van hier verderop wist ook niet dat ze "drachtig" was, tot ze op een dag toch maar naar de HA ging omdat ze zich niet lekker voelde. Binnen een week was ze moeder.
Daarnaast: mijn moeder wist ook niet dat ze zwanger was van mij. Dat wist ze ook pas op het laatste moment. Oké, ik was wel heel ienieminie toen ik eruit kwam...
amintah schreef:Shenavallie schreef:Een meisje/jonge vrouw van hier verderop wist ook niet dat ze "drachtig" was, tot ze op een dag toch maar naar de HA ging omdat ze zich niet lekker voelde. Binnen een week was ze moeder.
Daarnaast: mijn moeder wist ook niet dat ze zwanger was van mij. Dat wist ze ook pas op het laatste moment. Oké, ik was wel heel ienieminie toen ik eruit kwam...
Maar zo ne kleine kunde toch ni verstoppen als ge een smalleke van figuur zijt ?![]()
ik snap dat nog steeds nietda kind beweegt toch ook enzo
Shenavallie schreef:Maar zo ne kleine kunde toch ni verstoppen als ge een smalleke van figuur zijt ?![]()
Catnip schreef:De goedkope van het Kruidvat. Het was eigenlijk nog ochtendurine, door het overgeven en zweten vannacht heb ik niet moeten plassen tot vanmiddag dus, toen ik al een hele tijd wakker washij was dus in ieder geval wel goed geconcentreerd
amintah schreef:Shenavallie schreef:Maar zo ne kleine kunde toch ni verstoppen als ge een smalleke van figuur zijt ?![]()
Oh, zeker wel! Men heeft jaren gedacht dat ik een oppaskindje was, in plaats van de dochter van mijn moeder. Gelukkig kon de vroedvrouw bevestigen dat ze mij eruit heeft zien komen.