Tuhan schreef:Ik was alleen niet vreselijk moe, maar had ook haaruitval en heel snel spierpijn en krampen.
Dat had ik precies hetzelfde..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MelissaYM schreef:Ik heb ook last van vreselijke vermoeidheid.
2 jaar geleden kwamen we erachter dat mijn schildklier te langzaam werkt, hier krijg ik medicijnen voor maar ik merk weinig verschil (wel betere concentratie).
Ik slik vitamine B en Magnesium, dan heb ik het idee dat het iets beter gaat maar ook niet fantastisch.
Ik heb vorige week bloed geprikt, ik ben benieuwd...
Cayenne schreef:Anoli, bij mij is het een combinatie van zeer groot gewichtsverlies (meer dan 100 kilo), stress en idd ook te weinig buiten, denk ik. Ik sport 5 keer per week in de sportschool.
En door het vele afvallen had ik mezelf een vast eetpatroon aangeleerd waar te weinig vitamine D in zat verwerkt.
Cayenne schreef:Anoli, bij mij is het een combinatie van zeer groot gewichtsverlies (meer dan 100 kilo), stress en idd ook te weinig buiten, denk ik. Ik sport 5 keer per week in de sportschool.
En door het vele afvallen had ik mezelf een vast eetpatroon aangeleerd waar te weinig vitamine D in zat verwerkt.
Anoli schreef:Cayenne schreef:Anoli, bij mij is het een combinatie van zeer groot gewichtsverlies (meer dan 100 kilo), stress en idd ook te weinig buiten, denk ik. Ik sport 5 keer per week in de sportschool.
Ten eerstevoor je gewichtsverlies.
Ja het zal vaak een combinatie van zijn, maar als je ook ziet hoeveel mensen tegenwoordig kant en klaar maaltijden eten en maar weinig buiten komen in vergelijking met vroeger.
Als ik alleen al kijk naar buurkinderen hier en dat vergelijk met mijn jeugd... Wij speelden met de hele buurt buiten, ongeacht het weer. En konden dat uren volhouden. Tegenwoordig zie ik nauwelijks meer kinderen in de speeltuin hier tegenover, hoor je nauwelijks meer kinderen buiten plezier maken. Natuurlijk kan je met voedsel vit. D binnenkrijgen, maar zonlicht is ook belangrijk (en heel makkelijk).