Nou ik heb toch eens dingen meegemaakt.
Ik praat, lach, gil, en wandel in m'n slaap. Ik zie dus soms ook m'n angsten echt en dat is zo vervelend. Ik had dus een keer gedroomd dat er een Spin op mij viel toen ik sliep. Maar ik dacht echt dat ik wakker was geworden. Ik begon helemaal te gillen en m'n moeder kwam naar me toe en vroeg wat er aan de hand was. Maar ik had dat dus gedroomd.

Ik droomde ook een keer dat ik ging logeren bij m'n zus. Gewoon in het zelfde huis, maar dat deden we vroeger weleens. Toen ben ik dus naar boven gelopen, in het bed bij m'n zus ingestapt met m'n hoofd bij haar voeten. Toen heeft zij mij maar terug gebracht.

Ik had vroeger ook weleens dat ik dan droomde dat ik naar de wc ging maar toen plaste ik gewoon in m'n bed.
En ook heel vaak, nu nog steeds, dat ik omdraai dus dat ik opeens met m'n hoofd aan de andere kant lig. En ook had ik laatst dat mijn kussen ook echt aan de andere kant lag. Ik heb ook weleens mensen geslagen.
Maar gelukkig ben ik als het ochtend is wel snel wakker en word ik gelukkig wakker van m'n wekker. Ookal heb ik die ook een paar keer in m'n slaap uit gezet. Ik las net al dat ik niet de enige was.