Nog meer diepe slapers??

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 22:42

Ik praat ook veel in m'n slaap, wel met vlagen ligt eraan wat ik mee maak.

Vroeger slaap wandelde ik ook veel, ben ook gewoon een keer de straat op gewandeld, levensgevaarlijk :')

Maar of ik echt diep slaap, nah niet echt. Word tegenwoordig wel vaak wakker van onweer en als m'n zusjes herrie maken. Maar net zoals vanmorgen word ik echt wakker alsof ik vast heb geslapen.
Is heel wisselend dus.

Danique_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 23:00

Nou ik heb toch eens dingen meegemaakt. :+
Ik praat, lach, gil, en wandel in m'n slaap. Ik zie dus soms ook m'n angsten echt en dat is zo vervelend. Ik had dus een keer gedroomd dat er een Spin op mij viel toen ik sliep. Maar ik dacht echt dat ik wakker was geworden. Ik begon helemaal te gillen en m'n moeder kwam naar me toe en vroeg wat er aan de hand was. Maar ik had dat dus gedroomd. :')

Ik droomde ook een keer dat ik ging logeren bij m'n zus. Gewoon in het zelfde huis, maar dat deden we vroeger weleens. Toen ben ik dus naar boven gelopen, in het bed bij m'n zus ingestapt met m'n hoofd bij haar voeten. Toen heeft zij mij maar terug gebracht. :')

Ik had vroeger ook weleens dat ik dan droomde dat ik naar de wc ging maar toen plaste ik gewoon in m'n bed.

En ook heel vaak, nu nog steeds, dat ik omdraai dus dat ik opeens met m'n hoofd aan de andere kant lig. En ook had ik laatst dat mijn kussen ook echt aan de andere kant lag. Ik heb ook weleens mensen geslagen. :')

Maar gelukkig ben ik als het ochtend is wel snel wakker en word ik gelukkig wakker van m'n wekker. Ookal heb ik die ook een paar keer in m'n slaap uit gezet. Ik las net al dat ik niet de enige was. :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 23:01

Goof schreef:
Ruilen? Ik word overal wakker van. Ben een slechte slaper. Ik zou zo graag eens heel diep slapen, ik heb het er zelfs voor over dat ik anderen sla en met blauwe plekken wakker word :D

Wel, dit dus. Ik word om de haverklap wakker. :+

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 23:05

Ohhh herkenbaar. Ik slaap ook alsof ik in coma lig. Wordt nergens wakker van, zet ook 3 wekkers anders word ik echt niet wakker!! Ik heb echt het idee dat als ik in bed lig, mijn ogen dicht doe, en later wakker wordt van mijn wekkers, dat het pas een half uur later is ipv alweer de volgende ochtend.

Vannacht werd ik wel wakker van het onweer en het noodweer, maar dat was vooral een paniekgevoel, omdat ik in mijn droom had bedacht dat mijn ramen open stonden en het ontzettend aan het inregenen was! Dus ik werd helemaal in paniek wakker, maar alles zat al dicht :P

Woon nu wel rustig, maar hiervoor woonde ik midden in het centrum met hét uitgaanscafe bijna onder mijn woning. Dus in de weekenden ontzetten veel herrie! Vooral vervelend als ik de volgende ochtend om half 6 mn bed uit moest voor werk, maar eerlijk gezegd sliep ik er eigenlijk prima doorheen! Nooit last gehad van uitgaanslawaai!
Wel van een draaiorgel die vanaf 6 uur 's ochtends ging spelen precies onder mijn raam, maar daar ontwaakt iedereen van uit zijn coma... Pff wat een herrie zeg!

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-15 23:06

Danique_X schreef:
Nou ik heb toch eens dingen meegemaakt. :+
Ik praat, lach, gil, en wandel in m'n slaap. Ik zie dus soms ook m'n angsten echt en dat is zo vervelend. Ik had dus een keer gedroomd dat er een Spin op mij viel toen ik sliep. Maar ik dacht echt dat ik wakker was geworden. Ik begon helemaal te gillen en m'n moeder kwam naar me toe en vroeg wat er aan de hand was. Maar ik had dat dus gedroomd. :')

Ik droomde ook een keer dat ik ging logeren bij m'n zus. Gewoon in het zelfde huis, maar dat deden we vroeger weleens. Toen ben ik dus naar boven gelopen, in het bed bij m'n zus ingestapt met m'n hoofd bij haar voeten. Toen heeft zij mij maar terug gebracht. :')

Ik had vroeger ook weleens dat ik dan droomde dat ik naar de wc ging maar toen plaste ik gewoon in m'n bed.

En ook heel vaak, nu nog steeds, dat ik omdraai dus dat ik opeens met m'n hoofd aan de andere kant lig. En ook had ik laatst dat mijn kussen ook echt aan de andere kant lag. Ik heb ook weleens mensen geslagen. :')

Maar gelukkig ben ik als het ochtend is wel snel wakker en word ik gelukkig wakker van m'n wekker. Ookal heb ik die ook een paar keer in m'n slaap uit gezet. Ik las net al dat ik niet de enige was. :')

O van dat plassen heb ik ook wel vaker gedaan ja :')

Anoniem

Re: Nog meer diepe slapers??

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 23:10

Wij slapen op zolder. Mijn vriendin heeft afgelopen nacht de hele nacht wakker gelegen van het onweer. Ik niet, terwijl het echt herrie was...

Ik werd wél wakker toen ze uit bed stapte om het raam dicht te doen. Daarna was ik meteen weer vertrokken.

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 23:18

Ja ik! Ik slaap heel erg diep. Ik woon aan een hele drukke straat en slaap echt overal doorheen.
Gelukkig word ik van één bepaald wekkergeluid wel wakker, die heb ik dan ook al jaren niet veranderd.
Van een ander wekkergeluid word ik dus écht niet wakker!

Volgens mij kun je bij mij prima inbreken zonder gehoord te worden. Ik hoor het niet eens als een huisgenoot na het stappen luidruchtig binnenkomt.
Ik hoop altijd maar wel dat als het brandalarm ooit af mocht gaan, ik dat wel hoor! :=

MRM25

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 23:23

:wave:

Hier ook een coma slaper! Sommige vriendinnen maken er vaak grappen over haha.

Zo hadden we in het eerste jaar een feest op de universiteit. Ik sliep met een vriendin samen bij een andere vriendin. Wij gingen alvast naar huis met de sleutel, andere vriendin waar we sliepen zou wel aanbellen als ze thuis was.
Vriendin nr 1 is uiteindelijk 2x over mij heen geklommen, vriendin nr 2 1x en die bel heb ik ook nooit gehoord :')
Was overigens al de 2e keer dat ik door de bel heen sliep op zo'n manier, dus het is nu altijd samen naar huis, of je komt er niet meer in :=

Onweer, vuurwerk, stortbuien.. Ik mis het ook allemaal 's nachts!

Hebben jullie ook dat je overal en altijd wel kunt slapen? (auto, bus, vliegtuig, buiten in het park in de zon etc.?)

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 23:27

Hier ook een diepe slaper.
Tot voor kort altijd een lichte slaper, werd overal wakker van.
Maar sinds mijn dagen voller dan vol zitten slaap ik erg diep.

Onweer wordt ik niet meer gauw wakker van, en slaap met gemak door de wekker heen. :')

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 23:34

Ik kan ook heel diep slapen! Het hele huis werd geïsoleerd en het dan vervangen. Beide gewoon doorheen geslapen. Ik ruim ook op, ga naar de wc en praat in m'n slaap. Was vroeger ook erg onrustig, gaat de laatste tijd redelijk. Maar als iemand de deur open doet, zit ik rechtop in bed. Dromen, verschilt heel erg, de ene nacht kan ik 3 keer wakker schrikken, dan weer een hele tijd niks. Verschilt ook met wat ik mee maak en dergelijke. En ja, ik kan ook echt overal slapen, de laatste tijd is vooral auto van vriendlief favoriet. Ik word er regelmatig om uitgelachen, "haha, sliep je nou echt?"

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 23:40

Marion_ schreef:
Hebben jullie ook dat je overal en altijd wel kunt slapen? (auto, bus, vliegtuig, buiten in het park in de zon etc.?)

Ja!
En zelfs ook als ik niet eens moe ben, maar gewoon zin heb om te slapen..

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-15 23:59

Niobe schreef:
Marion_ schreef:

Ja!
En zelfs ook als ik niet eens moe ben, maar gewoon zin heb om te slapen..

Zelfde hiero. Ik moet maar niet gaan zonnen want dan ben ik zo weg :')
Ik slaap meestal ook in de auto als we op vakantie gaan. Dus ja...

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 00:09

Coma meldt zich. Aardbeving slaap ik doorheen, hele hotel was ontruimd... ik werd de volgende dag wakker en vroeg me af waarom het zo'n klerebende was. Praten/zingen/slaapwandelen en ook van me af meppen staat allemaal op het lijstje. Ongeluk voor de deur waarbij volgens de buurman net zoveel kabaal was alsof de oorlog uitbrak... niks van gemerkt. Alleen van mijn kinderen word ik wel wakker. Moederinstinct denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 07:15

Anne_GTI schreef:
Coma meldt zich. Aardbeving slaap ik doorheen, hele hotel was ontruimd... ik werd de volgende dag wakker en vroeg me af waarom het zo'n klerebende was. Praten/zingen/slaapwandelen en ook van me af meppen staat allemaal op het lijstje. Ongeluk voor de deur waarbij volgens de buurman net zoveel kabaal was alsof de oorlog uitbrak... niks van gemerkt. Alleen van mijn kinderen word ik wel wakker. Moederinstinct denk ik.

Jij wint :oo

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 07:35

Ik slaap niet diep, heb wel iets raars meegemaakt een paar weken geleden. Ik werd wakker met mijn kussen aan het voeteneinde en was ook verkeerd om gaan liggen. Geen idee hoe :') :Y)

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 07:56

Ik snap niet dat iedereen maar wakker wil worden van onweer of andere dingen.
Mijn slaap is me heilig, ik heb gebroken nachten door dat soort dingen en pak dus niet genoeg slaap. Lachen hoor ;(

Lieniefarm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 07:59

Ik meld me ook! Moet me wekker als luchtalarm instellen anders slaap ik er dwars doorheen! :+
ook praat en sla ik in me slaap haha!

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 08:06

Vroeger wel nu niet meer. Ik deed vroeger aan slaapwandelen en ik ging aam de andere jant van mijn bed liggen dus voeten bij mijn kussen.

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-15 08:15

Goof schreef:
Ik snap niet dat iedereen maar wakker wil worden van onweer of andere dingen.
Mijn slaap is me heilig, ik heb gebroken nachten door dat soort dingen en pak dus niet genoeg slaap. Lachen hoor ;(

Ik denk dat de mensen die diep slapen graag lichter slapen en de mensen die licht slapen willen dieper slapen :j
Het is namelijk vervelend dat je overal doorheen slaapt

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 08:40

Iets met groener gras bij de buren, denk ik :=

Eva1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 08:44

ik slaap zo diep en vast dat ik zelfs de kinderen niet hoor. Dan moeten ze echt al een tijdje aan het bed staan.

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 09:21

Eva1975 schreef:
ik slaap zo diep en vast dat ik zelfs de kinderen niet hoor. Dan moeten ze echt al een tijdje aan het bed staan.

Dat lijkt me wel heel naar en onhandig vooral..

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 09:23

Niobe schreef:
Als ik het zelf moet doen, wat vaker voorkomt, dan heb ik op mijn telefoon 7 verschillende wekkers. Dat is dan nog de beste manier. Maar ik ga er vaak over dromen, dan verwerk ik die geluiden in mijn droom en het uitzetten van de wekker/telefoon wordt dan een soort van spel of een opdracht in die droom. Verder weg leggen helpt niet, want dan hoor ik het gewoon niet of het wordt alsnog een deel van de droom.
Leuker wordt het nog als die droom inhoudt dat ik wakker word, me aankleed, mijn rituelen doorsta en onderweg naar werk ga. Dan heb ik al helemaal niet het idee dat ik op moet staan :=

Precies dit...en ik vind het zelf zo vervelend. Heb onderhand al vanalles geprobeerd dus als iemand nog tips heeft...HEEL graag :(

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 09:35

Helaas ben ik een hele lichte slaper (geworden :( ).
Mijn man niet, hij slaapt ook overal doorheen, heb zelfs een keer terwijl hij sliep de stofzuiger over het bed heen gehaald, hij heeft er niets van meegekregen. Hij praat in zijn slaap, je kan hele gesprekken met hem voeren, knarsen tanden kan hij ook als de beste, snurken het hele bos gaat om (en maar beweren dat dat niet zo is :n ).

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-15 09:59

Ik ben ook een enorm diepe slaper en ik vind het heerlijk! Gelukkig heb ik wel een goede biologische klok, dus ik slaap meestal wel al lichter rond de tijd dat ik wakker moet worden, erg fijn. Ik kan ook erg goed inslapen, ben meestal al binnen 5 minuten ofzo vertrokken. En ik slaap redelijk droomloos, zo af en toe dat ik in de ochtend wat droom. Onweer, vuurwerk e.d. doet me niets, dat vind ik echt niet interessant genoeg om naar te gaan zitten kijken midden in de nacht, ben dan ook heel blij dat ik daar doorheen slaap :) Gelukkig lig ik ook rustig, dus niemand krijgt blauwe plekken van mij en ik vertel ook geen verhalen 's nachts ;) Ik schijn alleen wel te snurken :o
Overigens zijn er ooit 2 gastanken ontploft een straat achter waar ik toen woonde, niets van mee gekregen. Mijn exvriendje die met zijn zatte kop niet zijn vriend maar mij belde midden in de nacht en een huisgenootje die probeerde mijn telefoon uit te krijgen die op mijn nachtkastje lag, niets van mee gekregen. De aardbeving een aantal jaar geleden, niets van mee gekregen. Dus tja, goede slaper gelukkig :D