Ze spuiten het middel in het infuus en ik probeer dan altijd zo lang mogelijk 'wakker' te blijven.
Het gevoel dat je lichaam langzaam weg glijdt, ik vind het fantastisch haha.
Vraag om iets kalmerends als je angstig bent.
Het valt allemaal wel mee.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Quir schreef:Dat is onzin. Bij kinderen wordt bijna altijd via t kapje gedaan zodat t infuus onder narcose pas geprikt wordt. Als je simpelweg niet te prikken bent ga je ook gewoon met een kapje, ookal ben je 80.
Vaak is inleiden via t infuus, kapje wat je dan krijgt is zuurstof. Verder gaat de narcose met gas via de beademing.
ClaudiaHS schreef:Misschien ben ik een van de weinige maar ik vind dat dus echt heerlijk![]()
Ze spuiten het middel in het infuus en ik probeer dan altijd zo lang mogelijk 'wakker' te blijven.
Het gevoel dat je lichaam langzaam weg glijdt, ik vind het fantastisch haha.
Vraag om iets kalmerends als je angstig bent.
Het valt allemaal wel mee.
Tabaluga12 schreef:Quir schreef:Dat is onzin. Bij kinderen wordt bijna altijd via t kapje gedaan zodat t infuus onder narcose pas geprikt wordt. Als je simpelweg niet te prikken bent ga je ook gewoon met een kapje, ookal ben je 80.
Vaak is inleiden via t infuus, kapje wat je dan krijgt is zuurstof. Verder gaat de narcose met gas via de beademing.
Ik hou er niet zo van dat hetgeen wat ik zeg als onzin afgeschilderd wordt. Vanaf een bepaalde leeftijd wordt narcose (het in slaap vallen) bij ons in het ziekenhuis gedaan via infuus (wellicht bepaalde uitzonderingen daargelaten).