Morgen naar de tandarts..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

simodi

Re: Morgen naar de tandarts..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 23:11

En ... Meegevallen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 11:49

Het is helemaal meegevallen, ik heb echt niks gevoeld, want er is niks gedaan gister.. Ik kwam daar aan en toen ging de tandarts kijken en vertelde hij dat ik toch beter naar de kaakchirurg kan gaan.. Dus ik heb voor niks in de zenuwen gezetten. Over een week moet ik naar de kaakchirurg en gaan ze kijken en een afspraak maken, dus het duurt waarschijnlijk nog wel een maand. Ik baal er echt heel erg van, omdat mij verteld was dat de tandarts het dus zou doen, maar niet dus. Ik moet dus nog even wachten -O-

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 12:14

Mijn hemel, dat schiet lekker op ja!

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 13:44

1 voordeel meeste kaakchirurgen zijn geduldiger en rustiger dan tandartsen naar mijn ervaring dan en waarschijnlijk kan je daar wel doorvragen over zware verdoving ;)
ik wacht gezellig met je mee want ik mag 2 verstandskiezen en 1 gewone laten trekken -O-

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 14:13

Jemig.. das balen.. :(:)

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 16:14

ik mag morgen naar de tandarts en ik begin m nu wel te knijpen -O-
zal wel weer een preek krijgen :\

TS hoe is het met jou ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 16:28

Nou, ik ben er vrijdag heen geweest. Na een poosje wachten mocht was ik aan de beurt. De kaakchirurg ging even kijken, en toen zei die 'Ja, dat is geen probleem, ik zal even een verdoving erin doen en halen we hem weg'. Ik schrok daarvan, want ze zouden alleen kijken, maar mits ik het doorheb zit de verdoving erin. Toen moest ik een poosje wachten tot hij helemaal ingewerkt was, ik stond toen wel een beetje perplex. :') Na een tijdje mocht ik naar de behandelkamer en toen werd er gezegd dat er tijd over was, dus dat ze het daarom meteen deden. Oke dan, handig dat als ik me er op voorbereid er niks gebeurt, en nu dus juist niet voorbereid en dan halen ze hem wel weg. :? De behandeling zelf was heel snel. Ik kreeg ook een doek over mijn ogen voor het licht, dus ik hoefde geluk niks te zien. Ik zat echt te wachten of ik iets zou voelen, maar de verdoving had (gelukkig!) zijn werk goed gedaan.

De hechting vond ik wel vervelend, want na een paar uur was 'de knoop' eruit, dus die twee lossen einden bewegen dan de hele tijd, en dat maakt het extra pijnlijk omdat het wondje dan ook 'beweegt', dus die heb ik er zelf uitgetrokken. Inmiddels bijna geen last meer, en het wondje zelf ziet er ook gewoon goed uit.

Al met al is het dus helemaal goed gekomen, maar toch, als ik het van te voren had geweten was ik waarschijnlijk wel zenuwachtiger geweest ,maar dan had ik ook wel iets extra's gegeten voor het geval dat. Je weet maar nooit als je heel zenuwachtig bent.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 09:25

gelukkig ben ik nog niet zo zenuwachtig... ik ga zo even wat eten en dan maar hopen dat ik weer snel thuis ben :o
ik heb er alleen echt geen zin in maar wel echt behoefte aan -O-