Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kitlover schreef:Ik kan mij herinneren dat ik een keer op kamp was in het zuiden van ons land en dat ik (en mede tent genoten) was gestoken door een mug waar ik echt olifanten bulten van kreeg!
Nog nooit eerder had ik zoiets gehad dus ik schrok me helemaal rot. Het bleek iets van een groene mug te zijn ofzo (kan ook iets heel anders zijn geweest, ik heb echt het geheugen van een zeef, maar zeker een muggen soort). Maar omdat er veel minder van die muggen waren had je minder snel van die enorme bulten.
Deugenietje schreef:Maaikevdk schreef:Ik heb bij de huisarts/apotheek speciale pillen gekregen die goed werken. Ik kan zo veel azaron en prikweg op de bult smeren als ik wil, maar het helpt niet bij mij...
Welke pillen?
xZiva_ schreef:Joolien![]()
Bedankt voor de tips allemaal! Heb verschillende dingen geprobeerd (allemaal met een aantal uur er tussen) helaas groeit ie nog steedshet binnenste rode gedeelte (de echte 'steekplek') is een dik ei/schijf.. zit ook niet erg comfortabel
![]()
Heb nog een after bite pen, met ammoniak geloof ik? Die maar even proberen
xZiva_ schreef:Nee is echt in de nacht gebeurd, en heb mn kamer ook gecheckt achteraf en zag alleen een mug
Ga zo even azijn proberen!