Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Xjewillemijn schreef:komt mij helaas bekent voor ...
ik loop hier ondertussen bij de kinderarts voor, omdat
ik in zeer korte tijd meer dan 20% van mijn gewicht
verloor. In het begin kreeg ik ook vezels maar die hebben
helaas niet geholpen bij mij, hopelijk bij jou wel
secricible schreef:PDS is niet oets om in te geloveb of niet... PDS is gewoon een verzamelnaam voor mensen met darmklachten waarvan de oorzaak niet bekend is. En geen ziekte op zich..
Rebecca schreef:Omdat ik dingen eet die ik niet eten moet , ik moet mijn voeding weer omgooien en eet alleen maar dingen die darmen niet leuk vinden en of gas van produceren.
Ik ben nooit onderzocht , vanaf mijn 14de last van mijn darmen. Kramp zomaar of na een maaltijd , spontaan heftig reageren op bepaalde dingen die ik tot de dag ervoor gewoon consumeren kon . Soms bij beweging weer de broek vol , nog steeds haal ik geregeld de wc niet. Ook wel dagen dat ik juist niet kan , en vandaag kramp dag met de bijhorende races naar de wc.
Heb zeker goede dagen , maar die slechte had ik liever niet... Heb ik trek dan ben ik er vaak misselijk van , en dan rommelen de darmen al van kom op stop er wat in en dan aansluitend buikpijn tot ik eten ga.
Ik weet niet beter eigenlijk
Hannanas schreef:Xjewillemijn schreef:komt mij helaas bekent voor ...
ik loop hier ondertussen bij de kinderarts voor, omdat
ik in zeer korte tijd meer dan 20% van mijn gewicht
verloor. In het begin kreeg ik ook vezels maar die hebben
helaas niet geholpen bij mij, hopelijk bij jou wel
Heftig!
Ben je onderzocht op schimmels en parasieten? Candida, Dientamoeba en blastocystis hominis bijv.