bigone schreef:Tja, je bent 22 en woont net op jezelf. En lekker laks. Ik weet niet hoe ver het weg is maar neem de trein en ga naar je eigen huisarts. Je hebt het nu over de kosten van je oude huisarts, als die er zijn en je kunt dat niet betalen dan zou ik helemaal snel naar je nieuwe arts gaan want dan heb je ook geen geld om een kind te krijgen.
Klinkt misschien hard maar in deze tijd ongewenst zwanger raken, sorry , ik vind het echt dom.
Buiten dat, heb je een vriend en zo niet wanneer had je seks, dan kun je misschien nagaan of je zwanger bent en van wie.
ergens kan ik jou reactie begrijpen, anderzijds vind ik hem enorm aan vallend. Want in deze tijd kun je dan beter helemaal geen kinderen krijgen. Je kunt immers niet in de toekomst kijken.
Maar er zijn instanties die je helpen. Waneer TS studiefstudiefinanciring heeft krijgt ze bijvoorbeeld meer. Ze laten je echt niet met een kind zomaar in de kou staan. Maar TS Zal daar wel iets voor moeten doen. Maar eerlijk gezegd twijfel ik of ze wel zwanger is ik neigen eerder naar pfieffer. maar daar kan enkel de huisarts uitsluiting over geven.
De keus tot abortus of houden is aan de TS als ze zegt ik wil geen kinderen of ik voel me nu nog niet instaat tot kinderen ja dan is abortus juist. maar kinderen neem je niet die krijg je. er zijn genoeg mensen die niet zwanger kunnen worden. en die stoot je veelal tegen het hoofd als je over abortus begint. een anderen optie die wel veel moeilijker is, is het kind ter adoptie afstaan. maar dat zijn zaken waar de TS over na zal moeten denken. En mocht de TS zwanger zijn dan zal ze haar verantwoordelijkheid moeten nemen. en kunnen we haar enkel heel veel kracht en wijsheid toe wensen.