Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Polly schreef:Maar zou de huisarts alle mitsen en maren niet ook zelf bedacht hebben? Neem aan dat die ook weet van de miskraam en ongetwijfeld erg voorzichtignis met de 'diagnose' zwanger..
Lijkt me weinig zinvol om door te gaan met het in twijfel trekken van deze bevinding.
Tiffany schreef:Maar wat is dan precies je vraag ts?
Ja je kan meteen weer zwanger raken na een miskraam , als jou hcg zo laag was na de bloedtest had je nu nooit een positieve test kunnen hebben. Dus gefeliciteerd met je zwangerschap en ik duim voor je dat het nu goed gaat.
lieveli schreef:Tiffany schreef:Maar wat is dan precies je vraag ts?
Ja je kan meteen weer zwanger raken na een miskraam , als jou hcg zo laag was na de bloedtest had je nu nooit een positieve test kunnen hebben. Dus gefeliciteerd met je zwangerschap en ik duim voor je dat het nu goed gaat.
Vanaf waar ze moet tellen. Maar daar heb ik geen verstand van.
Lil_shorty schreef:Soms kan een zwangerschaptest ook positief uit slaan bij bv overgang of bij een tumor .
De zwangerschap testen die extra gevoelig zijn geven soms zelfs bij de man al aan dat ze zwanger zijn hhahahhaha.
Maar in haar geval denk ik gewoon dat ze zwanger is en wens ik haar een goede zwangerschap toe
Tiffany schreef:Lil_shorty schreef:Soms kan een zwangerschaptest ook positief uit slaan bij bv overgang of bij een tumor .
De zwangerschap testen die extra gevoelig zijn geven soms zelfs bij de man al aan dat ze zwanger zijn hhahahhaha.
Maar in haar geval denk ik gewoon dat ze zwanger is en wens ik haar een goede zwangerschap toe
Dit is zeer onwaarschijnlijk.
Zwangerschapstesten zijn gemaakt voor de urine van een vrouw. Op het moment dat deze positief uitslaat is het hcg hormoon aanwezig. Dit betekend zwanger, of zwanger geweest.
Dat er vrouwen zijn die hun man er over heen laten plassen, het overgieten met cola, ze 6 uur laten drogen , in alle hoeken in het licht houden, door laten lopen met water betekend niet dat die testen onbetrouwbaar zijn.![]()
Bij normaal gebruik geeft een goede duidelijke tweede lijn een zwangerschap aan.
Tiffany schreef:Dat verhaal had ik eens gelezen Brainless, ik bedoelde dat het zeer onwaarschijnlijk is dat ts in de overgang is of een tumor heeft.
Feit blijft dat zo'n test bij normaal gebruik 99% betrouwbaar is. (In de zin van, tweede streep is zwanger een negatieve test kan later alsnog positief worden bij te weinig hcg in de urine).
Brainless schreef:Tiffany schreef:Dat verhaal had ik eens gelezen Brainless, ik bedoelde dat het zeer onwaarschijnlijk is dat ts in de overgang is of een tumor heeft.
Feit blijft dat zo'n test bij normaal gebruik 99% betrouwbaar is. (In de zin van, tweede streep is zwanger een negatieve test kan later alsnog positief worden bij te weinig hcg in de urine).
Ook het gebruik van (vaginale) zeep kan een test vals positief laten zijn.
Dus niet iets heel apart.
Rocamor schreef:Lil_shorty schreef:Juist en bij een vrouw kan het ook positief zijn als er ergens een tumor zou zitten
en bij een man dan![]()
TS, een voorzichtige maar welgemeende felicitatie. Ik hoop dat we over een maand of negen mooie trotse mama-foto's Mogen bekijken.