Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Milkberry schreef:Ah top, een airsoft topic. Ik ben dit jaar begonnen ^__^
Wij spelen voornamelijk bij RSL nu.
En ik heb nog steeds mijn beginnerswapen, de g36c. Maar die is tenminste niet zo zwaar.
Ik ben het enige meisje in het team. Maar krijg van buitenaf wel eens te horen of ik niet bang ben om een nagel te breken
Edit: mijn vriend schiet trouwens ook. Als ik wil kan ik zijn replica m4 lenen. Maar dat ding is loei zwaar! Dus blijf voorlopig maar met mn eigen replica aam de gang hihi
chimello schreef:Ik weet niet of iemand mij kan helpen maar ik wilde voor mijn broertje z'n verjaardag een dagje airsoften (in BE) regelen. Maar de plek waar ik wil gaan reageert niet op m'n mails. Weten jullie toevallig in het zuiden een leuke plek waar je een dagje (met gehuurde spullen) kunt airsoften?
Valerie93 schreef:nieuwe replica gezien, helemaal in love maar gaat hem niet worden. Meerendeel van onderdelen is plastic, en de kleur valt nogal op.
wil nu kijken of ik ergens die witte achterkant vandaan kan halen en dat richt middel.
gaan waarschijnlijk voor een electric blow back m4 zwart kijken, en dan wilde ik de witte delen daar erop zetten. Word waarschijnlijk mijn Back-up, budget is 350 euro want in mijn andere m4 zit redelijk wat geld door verschillende probleempjes die die heeft gehad.Spoiler:
[ Afbeelding ]
En stiekem, heel stiekem als ik deze zou kunnen vinden als shotgun vind ik m ook best gaaf. (Volgens mij is dit een echt geweer, maar gaat even om het idee)
http://blog.cheaperthandirt.com//wp-content/uploads/2012/02/DesertRose1.jpg.jpg