Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vivian__ schreef:Hahaik denk dat je hersenen inmiddels gewend zijn aan wat ze zien en er zelf 3d van maken...
Zelfde situatie hier, maar ook niet het idee dat ik geen 3d zie (ook niet in de bios met een 3d brilletje
).
asjemenou schreef:Ik ben ook aan een lui oog geopereerd en kijk maar met 1 oog.
Operatie is wel al heeeel wat jaren geleden.
Ik kan me vooral herinneren dat ik misselijk was van de narose, oog zelf heb ik volgens mij vrij weinig last van gehad.
Zien jullie ook allemaal geen diepte?
Ik blijkbaar niet iig, maar ik weet niet beter, ik heb niet het idee dat ik alles plat zie ipv in 3D.![]()
Ik vraag met dus echt af hoe alles eruit ziet als je wel diepte ziet.
jasmijn16 schreef:Valencia93 schreef:Afgelopen donderdag ben ik aan mijn linkeroog geopereerd, dit is de eerste dag dat ik zonder zonnebril op rond kan lopen. Hadden jullie eerst ook aan het"aangedane" oog een afwijkende stand naar binnen? Ik heb het ziekenhuis weer gebeld, maar zij hebben mij tot nu toe nog niet gerust weten te stellen. Iemand die hier ervaring mee heeft? Het betreft een oogspieroperatie aan 1 oog.
De spieren moeten even wennen aan het nieuwe 'vermogen' wat ze hebben, als het goed is heb je oefeningen meegekregen? Helemaal naar link kijken, helemaal naar rechts, helemaal naar boven en helemaal naar onder, hoe vaker je dit doet hoe beter het uiteindelijke resultaat.
Kinke schreef:Ik ben geopereerd toen ik 4 jaar was. 's ochtends onder het mes en 's middags weer naar huis. Heb nergens last van gehad en m'n ogen staan nog steeds rechtIk merk alleen dat 1 ooglid iets gaat hangen als ik heel erg moe ben, maar dat moet je weten om het te zien.
keeyzie schreef:Kinke schreef:Ik ben geopereerd toen ik 4 jaar was. 's ochtends onder het mes en 's middags weer naar huis. Heb nergens last van gehad en m'n ogen staan nog steeds rechtIk merk alleen dat 1 ooglid iets gaat hangen als ik heel erg moe ben, maar dat moet je weten om het te zien.
Precies dit![]()
Op sommige foto’s zie het nog een beetje.
Mijn enne oog is ook iets kleiner dan het andere, geen idee of het met de operatie te maken heeft.