.Ik zou even naar dr huisarts gaan, het kan namelijk heel veel zijn...van een lage bloeddruk tot een ontsteking bij je evenwichtsorgaan tot een simpel mineraal tekort. Zijn hele makkelijke (bloedtestjes) voor die zo uitwijzen wat het wel of niet is
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
Extra check bij de huisarts kan natuurlijk nooit kwaad, maar verwacht dat de huisarts verder niet zoveel gaat doen.. Menino schreef:Ja, meld zich. Idd niet lopen als het zwart wordt, maar even bukken. Dan stroomt het bloed weer naar je hoofd. Anders kun je mooie smakkers maken *been there....
Het kan ook komen door vochttekort, helemaal met dit warme weer is het bij mij nog een tandje erger omdat door de hitte je bloeddruk nog lager wordt + zweten.
Drink je wel genoeg?
love_UOGN schreef:Menino schreef:Ja, meld zich. Idd niet lopen als het zwart wordt, maar even bukken. Dan stroomt het bloed weer naar je hoofd. Anders kun je mooie smakkers maken *been there....
Het kan ook komen door vochttekort, helemaal met dit warme weer is het bij mij nog een tandje erger omdat door de hitte je bloeddruk nog lager wordt + zweten.
Drink je wel genoeg?
Ik drink nooit superveel ofzo. Als ik dorst heb drink ik wat. Ik drink 2/3 glazen per dag gemiddeld. Ik heb nooit veel gedronken, dus kan me niet voorstellen dat het na jaren ineens vochttekort is. Bedankt voor de reactie, weer een nieuwe optie erbij

dus ga regelmatig wat drinken. Je lijf verandert ook in de puberteit en heeft andere behoeftes dan toen het nog kind was. Je zweet meer bv.chantalnadia schreef:Celiien schreef:Suikers is geen ijzer. Ijzer zit vaak in dingen zoals vlees, vis, groenten. Mensen op dieet die niet voldoende ijzer bevat, kunnen een tekort krijgen. Daarom zie je dat bij sommige diëten, mensen vaker licht in hun hoofd worden
Ja klopt, mensen die minder tot geen vlees eten hebben hier ook vaker last van, zoals ikzelf. Maar k sta gewoon rustig op:)