Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Alles moet volgens de reumatologe 'gedoseerd' en volgens de therapeute maar goh... iemand die altijd buiten bezig was, altijd klussen zelf etc... hoe moet je iets doseren? Soms is een stofdoek optillen gewoon al 'not done'
, ik kan slechts dan stoppen van...goh, morgen maar proberen...
, dat vind ik helemaal erg.. ook al is chronische pijn voor iedereen hetzelfde. Op 30 jaar reuma krijgen is ook niet echt oud en ik word nu 41 :-( soms denk ik weleens, mij hemel.... hoe gaat het dan wel niet over 10 jaar... maar goed.. misschien komen er remedies voor ziekten etc..
) Maar als het moet dan moet het) Ik ben in ieder geval voorlopig dus niet van die pijn af helaas.
Sure.. Gelukkig denkt de arts die ik nu heb daar wel anders over, maar alsnog schiet het dus totaal niet op.
Ik was bang dat het niet zou lukken, nieuwe opleiding en dan maar een paar uur per dag. Maar t is gelukt!
. Vooral ook weer bang dat ik teveel doe en weer last krijg. Dit wordt vaak niet begrepen overigens.Mieke93 schreef:TanjaxBas: hoe ziet jou toekomst eruit? Psychisch is het inderdaad enorm belangrijk dat familie en vrienden jou kunnen helpen. Ik heb ook een tijdje naar een psycholoog geweest maar dat was niks voor mij.
Cas123 schreef:Ik heb nog steeds pijn. als ik de operatie aan mijn rug niet had gehad was ik nu helemaal verlamd. De pijn in mijn knieën blijft aanhouden. Ene dag erger dan de andere en zo heb ik ook een dag geen pijn. Ik kan niet meedoen aan gymlessen op school simpelweg doordat er ballen tegen mij aan kunnen komen. (Ik heb last van littekenweefsel). Mensen kijken me raar aan omdat ik niet lang kan rennen, lopen of staan. Ze kunnen niet zien aan mij dat ik iets heb. En dat is moeilijk...
soloro schreef:Cas123 schreef:Ik heb nog steeds pijn. als ik de operatie aan mijn rug niet had gehad was ik nu helemaal verlamd. De pijn in mijn knieën blijft aanhouden. Ene dag erger dan de andere en zo heb ik ook een dag geen pijn. Ik kan niet meedoen aan gymlessen op school simpelweg doordat er ballen tegen mij aan kunnen komen. (Ik heb last van littekenweefsel). Mensen kijken me raar aan omdat ik niet lang kan rennen, lopen of staan. Ze kunnen niet zien aan mij dat ik iets heb. En dat is moeilijk...
Ja en dat is het moeilijkste, je kan beter je been breken zeg ik altijd maar zo. Ik heb er vooral op school veel moeite mee, niemand ziet mij op mijn "ergste" aangezien ik dan thuis zit. En als ik op school zit is dat vaak met tanden op elkaar, maar mij hoor je niet klagen. En ondertussen wel commentaar geven als iets even niet lukt, want tja je ziet het niet aan mij en dan begrijpen ze het niet (mijn studieloopbaanbegeleider wel, maar mijn klasgenoten niet).
) en afzettingen op m'n gewrichten. De afzettingen zijn artrose dus we proberen nu met man en macht alles weg te krijgen voor het kristalliseert.

), wat ze niet zijn)
Je loopt echt niet in de wolken zoals bij een jointje. Het is echt een aanrader voor mensen die met zware pijnstillers nog pijn hebben (zoals ik) Puur plantaardig en overdoseren kan niet. Het word veel gebruikt door mensen met chronische pijn en door kanker patiënten. aikon schreef:Ik loop al 7 jaar met chronische pijn door dystrofie (ongeluk gehad zenuw beschadigt de zenuwen denken dat ze ontstoken zijn (in mijn hele lijf), wat ze niet zijn)
Veel soorten pijnstillers gehad, veel mocht eigenlijk niet ivm allergieën. Erg veel vervelende bijwerkingen gehad.
Sinds april dit jaar overgestapt op cannabisolie. Had ik veel eerder aan moeten beginnen. Werkt zeer snel (binnen 10 min.) geen negatieve bijwerkingen, wel positieveJe loopt echt niet in de wolken zoals bij een jointje. Het is echt een aanrader voor mensen die met zware pijnstillers nog pijn hebben (zoals ik) Puur plantaardig en overdoseren kan niet. Het word veel gebruikt door mensen met chronische pijn en door kanker patiënten.

Met iets zoets is het te doen. aikon schreef:Soloro ik heb ook lactose allergie (en gevoelig voor gluten en kleurstoffen, vooral roze van ibuprofen) dus dit is zeker een uitkomst.
Ja het helpt echt, de een zal meer nodig hebben dan de ander, hangt helemaal van de "pijn beleving" af. Ik gebruik 2x daag 2 druppels. Hiermee is de pijn goed te dragen. Helemaal pijn vrij wil ik niet, ga dan te veel doen waardoor ledematen ineens niet meer luisteren![]()
Waarschuwing het smaakt viesMet iets zoets is het te doen.
Informeer maar eens bij poldercannabisolie.nl Zij kunnen jullie er veel over vertellen.
Mensen met fibro gebruiken het ook.
Citaat:beginnen. Werkt zeer snel (binnen 10 min.) geen negatieve bijwerkingen, wel positieve Je loopt echt niet in de wolken zoals bij een jointje. Het is echt een aanrader voor mensen die met zware pijnstillers nog pijn hebben (zoals ik) Puur plantaardig en overdoseren kan niet. Het word veel gebruikt door mensen met chronische pijn en door kanker patiënten