Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hou je haaks meid! japielover schreef:Ik zeg zwanger hahah
Want dat heb ik momenteel precies t zelfde

Gillbo schreef:pmarena schreef:Joh, met die paar weken zwanger zijn kan je blaas of maag echt nog niet in de verdrukking zitten hoor
Daar heeft het in het begin van de zwangerschap ook niks mee te maken.
De hormonen veroorzaken dit dan

pmarena schreef:Dat bedoel ik, stress en raar eten veroorzaken het eerder op dit moment
Het IS ook gewoon super spannend

. Ik wens je veel succes en sterkte! Noek_Bronco schreef:Ik heb meer dan een maand aan een stuk gebloed en kijk, hier ligt mijn klein meisje nu in mijn armen. Die zwangerschapstesten zijn meestal wel correct, dus volgens mij mogen wij jou proficiat wensen
Liselot schreef:Noek_Bronco schreef:Ik heb meer dan een maand aan een stuk gebloed en kijk, hier ligt mijn klein meisje nu in mijn armen. Die zwangerschapstesten zijn meestal wel correct, dus volgens mij mogen wij jou proficiat wensen
Zwangerschapstesten zijn idd bijna nooit vals positief, maar in geval van een miskraam of missed abortion kunnen ze dat wel zijn. Ze registreren immers HGC in de urine en die is niet ineens weg als je een miskraam of missed abortion hebt gehad. HCG blijft nog wel een week of 4 aantoonbaar in urine en in bloed nog langer. Testen heeft dus helemaal geen zin om te controleren of je nog zwanger bent.
TS kan echt niets anders doen dan afwachten tot de volgende inwendige echo om te kijken of er een vruchtje is.