Jillsil schreef:BelleTessa schreef:Ik raad je aan om niet aan de shake diëten of wat dan ook te beginnen. Je moet je levensstijl veranderen, en je gaat niet de rest van je leven shakes drinken. Dit helpt dus alleen tijdelijk en zodra je daarna weer gaat eten zoals je nu doet, komt het er ook weer aan.
Hoe laat sta je op? Ik zie genoeg tijd om vanaf opstaan tot 11.00 te sporten, begin met een half uur per dag, dat kan je toch wel missen?
Afvallen/gezond leven begint en staat met een andere mindset. Je kan het wel, maar het doen is een ander punt.
Ik ben juist wel afgevallen met shakes. En dat heeft mij wel de goede weg op geholpen. Door de shakes viel ik af, raakte in gemotiveerd en ben ik me verder gaan verdiepen in anders eten. Het gaat erom dat het in balans is. Prodimed wordt ook door de ziekenhuizen aangeschreven en is niet een dieet wat alleen maar uit shakes bestaat ik denk dat zo'n dieet wel erg zwaar is. Je eet sla en mag ook groentes van bepaalde lijsten.
Ja, TS zal afvallen als ze een de shakes gaat, maar het gaat uiteindelijk toch om een verandering in je levensstijl.
Dat verander je niet als je weken shakes alleen neemt en avondeten.

En ik ben het met je eens, KT heeft voor iedereen profijt, mooier in shape, meer verbranding in rust 
Ja, je kan inderdaad afvallen, wanneer je 500 calorieën per dag eet.. eh, drinkt. Maar ik werd een