Nu kwam ik gisteren bij de welkoop.. hingen ze daar ook heel veel..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
marleen_usar schreef:Ik geef een kruidencursus aan kinderen die heet kruidentocht, ik ga liever zelf in de natuur de kruiden plukken. Kopen in de winkel vind ik niet leuk, het plukken en drogen is leuk om te doen. Ik maak o.a Kleefkruidzaf en Smeerwortel, maar ook hoestdrank en zo.
magda_90 schreef:Hebben jullie ook wel eens zelf brandnetels gekweekt? Ik drink namelijk erg veel brandnetelthee en gebruik het ook als crèmespoeling en zit wel eens met de gedachten om ze zelf te kweken. Ik wil ze niet plukken hier in de omgeving ivm alle verontreinigen namelijk.
magda_90 schreef:Heb ik aan zitten denken, maar de natuurgebieden waar ik ben geweest daar lopen ook veel honden los. Dus ergens vind ik het nog steeds geen puik plan. Ik wacht nu geduldig tot er wat bij ons in de tuin opkomt (en dan komen ze natuurlijk niet). Jammer dat er niet ergens een zakje met zaadjes te koop is.
magda_90 schreef:Heb ik aan zitten denken, maar de natuurgebieden waar ik ben geweest daar lopen ook veel honden los. Dus ergens vind ik het nog steeds geen puik plan. Ik wacht nu geduldig tot er wat bij ons in de tuin opkomt (en dan komen ze natuurlijk niet). Jammer dat er niet ergens een zakje met zaadjes te koop is.