Sixpacks op wedstrijd EK

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xLeonietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 13:45

Ik vind de dames niet echt meer heel vrouwelijk lijken, en ik vind het altijd wel jammer dat die mannen zo moeten glimmen, ziet er heel plastic/onmenselijk. Maar ja ieder natuurlijk zijn eigen mening, ik zou het nooit volhouden om zo vaak te trainen :')

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 13:47

Wat is 5 een prachtige foto! Ik vind het hele bijzondere foto's, vooral ook hoe blij ze kijken :D is het een neppige lach of is de sfeer daar echt zo goed?
En wat ik me nog afvroeg :o?
Als je zoveel traint als vrouw, worden je borsten dan ook niet veel kleiner? Of hebben ze nou allemaal siliconen in?

Raineri

Re: Sixpacks op wedstrijd EK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 13:49

Echt knap dat zulke mensen zo toegewijd zijn! Ik de spieren niet, alleen de discipline :)

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 13:49

Ik hou best van goed gespierde mannen maar dit is wel wat overdreven. Al lijkt het natuurlijk nog erger doordat ze hun spieren aanspannen op deze foto's. Dat kleurtje wordt erop gespoten hoor (voor degene die dat vroeg). Dit is echt geen zonnebankkleur maar een kleurtje uit een potje. Na de wedstrijd wordt dat er af gewassen. (aldus een Tom Waes in Tomtesterom). Alleen zou ik niet graag hun dieet volgen als ze naar een wedstrijd toe werken. Dat is ook niet normaal. :=

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 13:57

Bah nee :n Ik vind dat het er zo verschrikkelijk onnatuurlijk uitziet, zeker met die neppe zonnebankkleur..

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 13:58

MarliesV schreef:
Komen er veel borstimplantaten voor bij de vrouwen? Veel lijken niet de natuurlijke borsten te hebben of ligt dat puur aan de training? Dan wordt het toch niet zo bol?

De (ex)schoonmoeder van een kennisje is bodybuildster geweest en zij heeft idd implantaten genomen. Omdat je zo ontzettend laag in je vetpercentage blijft er bijna niks over van je borsten. Of het ook nog iets met de hormoonhuishouding te maken heeft zou ik niet weten maar geloof dat er weinig zijn met natuurlijke borsten.

TS ik vind het ook bijna buitenaards als je ze zo ziet staan onder de lampen met dat gekke kleurtje en die olie. Bizar om te zien tot hoe ver een mensenlichaam te pushen is en heel knap dat deze mensen dit hebben weten te bereiken.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 14:01

Iedereen zijn sport, maar als je als vrouw echt mannelijke kenmerken gaat krijgen vraag ik me af hoe gezond bezig je bent.
En dan komt dat niet van het harde sporten :)

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 14:05

Furrow schreef:
Iedereen zijn sport, maar als je als vrouw echt mannelijke kenmerken gaat krijgen vraag ik me af hoe gezond bezig je bent.
En dan komt dat niet van het harde sporten :)

Bij sommige vrouwen (ik zeg niet allemaal!) is er weinig voor nodig om mannelijke kenmerken te krijgen. Daarvoor hoef je echt niet altijd verboden middelen te gebruiken oid :n

De foto's hebben inderdaad wel iets buitenaards. Ik weet zelf eigenlijk niet goed wat ik hier van vind, maar boeiend in ieder geval wel.

daantje5979

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 14:08

Het meisje op foto 14 ken ik persoonlijk. En als je het mij vraagt... Ik vind haar het mooist! In ieder geval het meest natuurlijk. Heb echt respect voor haar, zoals zij met haar voeding en trainingen omgaat. Superknap! Die mannen en die "vrouwelijke" vrouwen zijn ook niet mijn ding hoor. Een beetje natuurlijk mag wel.

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 14:13

Ik heb respect voor deze sport omdat je er ontzettend veel discipline voor nodig hebt en veel voor over moet hebben.

Maar ik vind het ontzettend Lelijk Hihi. Ik ken iemand van 65+ die de sport beoefend heeft en die ziet er ook zo verschrikkelijk uit.

Ik snap dat je je lichaam wilt trainen maar dit heeft voor mij niks meer met mooi of gezond te maken.

charissa134

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 14:17

op foto 3 lijkt het net of die lichamen bij hun hoofden geshopt zijn :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 14:19

Tsja, ieder z'n ding toch? Anderen vinden paardrijden weer verschrikkelijk :Y)

Ik zou er zelf niet zo snel zo uit willen zien, maar blijkbaar is dit het schoonheidsideaal van deze mensen en vinden ze het leuk om te doen. Ik heb in ieder geval ontzettend, en dan bedoel ik ook echt ontzettend, veel respect voor de discipline die ze hiervoor moeten opbrengen.

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 14:29

Ik vind het knap dat ze zo ver komen met trainen! Daar heb je echt heel veel discipline voor nodig. Zou wel eens bij zo'n wedstrijd aanwezig willen zijn :-)

Many

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 14:30

_Yasmine_ schreef:
Het enige wat ik me op dit moment afvraag is hoe de vrouwen eruit zien zonder olie en niet vlak voor/ na een wedstrijd en dan in bikini? Ik zelf zou dat een stuk mooier vinden...

Er zijn redelijk wat bodybuildsters die bloggen of actief zijn op social media. Daar kun je heel mooi zien hoe deze vrouwen er in het dagelijks leven uitzien! Kijk bijvoorbeeld eens op http://www.instagram.com/fannetiek of haar website, http://www.fannetiek.nl. Daar staat oa een verslag over haar eerste wedstrijd.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 14:54

Ik vind de hoofden op foto 15 heel mannelijk eigenlijk. Vind het ook niet mooi. Maar ieder zijn ding en heel knap dat ze dit kunnen.

TamiBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 16:01

Er is echt een verschil hoor hoe je er op de wedstrijd dag uitziet en in het dagelijks leven ;) Door de kleur lijk je veel gespierder, de definitie is beter te zien. Daarnaast ben je die dag droog/uitgedroogd wat ook al een heel verschil is. Ik zelf zag tijdens het vochtafdrijvend mijn lichaam 's nachts veranderen. En die avond daarna verander je gewoon weer terug :P

Borsten zijn bijna allemaal nep, je houdt niets meer over als je zo laag in je vet zit. En tja die mannelijke trekken, de een heeft dat nou eenmaal sneller dan de ander, maar er zijn inderdaad ook genoeg vrouwen die gebruiken. En als je daar te lang mee doorgaat of het verkeerde gebruikt dan ga je dat zeker zien.

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 16:12

Ontzettend knap van deze dames en heren! Discipline echt respect voor!
Alleen jammer dat ze kuur op kuur moeten pakken om zo uit te kunnen blijven zien..

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 16:17

Mooie foto's :j Ik ga in oktober voor het eerst het podium op(bikini fitness), krijg positieve kriebels als ik dit zo zie :):)

@meisje_ er zijn inderdaad mensen die anabole steroïden gebruiken, maar niet iedereen doet dat en tot een bepaald niveau is het zeker mogelijk zonder. Een beetje een voorbarige conclusie dus.

_Yasmine_ schreef:
Het enige wat ik me op dit moment afvraag is hoe de vrouwen eruit zien zonder olie en niet vlak voor/ na een wedstrijd en dan in bikini? Ik zelf zou dat een stuk mooier vinden...

Ik ben op dit moment in voorbereiding voor zo'n wedstrijd(nog 17 weken te gaan), foto's staan in de link in mijn onderschrift :)

Emita schreef:
Ik vind het knap dat ze zo ver komen met trainen! Daar heb je echt heel veel discipline voor nodig. Zou wel eens bij zo'n wedstrijd aanwezig willen zijn :-)

Een overzicht van alle wedstrijden kun je vinden op www.ifbbnederland.nl aankomend weekend in Tiel, daarna oa in oktober de Enercup(Hoogeveen) en Atlascup(Veghel) :Y)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 16:19

Foto 5 is prachtig!
Dat wilde ik even zeggen :D

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 16:22

Heb je nog meer foto's vind het geweldig om te zien.

Maar de laatste foto's zouden transgenders kunnen zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 16:22

Ik vraag me altijd af, als ik zulke lichaamsproporties zie, waar/hoe kopen deze mensen hun gewone kleding? Want ze huppelen vast niet de hele tijd in een zwembroekje rond, maar lijkt me dat je wel naar een speciaalzaak moet om iets passends te kunnen vinden als je er zo uitziet :+

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 16:23

@saddledancer, eigenlijk als ze dus wat vet hebben zien ze er opgepompter uit. nu zijn ze echt helemaal droog, al het vocht is ook uit de spier die de spier bol maakt. Je kunt hier middelen voor gebruiken.
Om helemaal uit te drogen gebruiken ze plaspillen en voordat ze het podium op gaan vaak nog een paar slokken sterke drank. Je hebt het goed begrepen, op 4% kun je niet blijven rondlopen, sterker nog dat is levensgevaarlijk!

@Suzanne F, nee die zijn absoluut geen transgender, maar stoppen er genoeg vermannelijkende spullen in. Het 'dakje' boven je ogen groeit, je kunt baardgroei krijg, je haarlijn trekt naar achteren, je kaak verbreed, je kin wordt wat groter. Typische mannelijke kenmerken die je krijg van testosteron.

@jorika1986, op deze wedstrijd is doping gedoogd en wordt er ook niet getest. Het is al moeilijk om 80 kilo zo droog te wegen als man ;)

@MarliesV, ja komt veel voor (minder bij Nederlandse moet ik zeggen). Omdat je op zo'n laag vet zit, verdwijnen je borsten ook helemaal behalve de klieren. Het kunnen daarom ook echt theezakjes worden en sommige vrouwen kiezen dan voor implantaten.

@xLeonietje, dit is alleen omdat er podiumlampen op je staan gericht, ze lopen hier niet altijd mee rond. Ook puur om je definitie goed te kunnen zien.

@Mariett, ze zijn zo droog dat sommigen zelfs bijna pass-outen, dus of de sfeer daar echt zo vrolijk is mag jij raden :D Sommigen hebben daarentegen wel echt lol hoor!

@Furrow, door te sporten verhoogd je testosteron wel iets, maar eigenlijk nooit genoeg om heel mannelijke kenmerken te krijgen. Meer om de spiermassa die je opbouwt te kunnen onderhouden. Dus zodra het androgyn achtig begint te worden weet je vaak wel genoeg. Vooral als de kenmerken die ik hierboven noem naar voren komen natuurlijk!

@Emita, dat kan ik echt aanraden, het is een heel aparte ervaring! Of je het leuk vind is voor ieder verschillend maar je komt in ieder geval 'flabbergasted' terug.

@Jezzi, leuk! Succes. Ook bij deze bond (nbpf). Misschien kom ik ook kijken en zie ik je wel!

@tita, ja ik heb nog meer foto's, zal er nog wat neer zetten.

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-15 16:28

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alle winnaars van de klasses tegen elkaar
Afbeelding

Afbeelding

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 16:30

Moet wel zeggen, dat ik jou foto's enorm mooi vind!

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-15 16:30

Blijheid schreef:
Ik vraag me altijd af, als ik zulke lichaamsproporties zie, waar/hoe kopen deze mensen hun gewone kleding? Want ze huppelen vast niet de hele tijd in een zwembroekje rond, maar lijkt me dat je wel naar een speciaalzaak moet om iets passends te kunnen vinden als je er zo uitziet :+

Je koopt alles met stretch, jasjes kopen is een crime en passende broeken vinden al helemaal een drama. En als je dan een broek hebt gevonden die past, dan kun je ze als nog niet inslaan, want over een poosje heb je weer meer spiermassa en dan past ie als nog niet meer :')

Desty, ik doe mee bij de IFBB. 4 oktober de Enercup :)