Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik vind dat het er zo verschrikkelijk onnatuurlijk uitziet, zeker met die neppe zonnebankkleur.. MarliesV schreef:Komen er veel borstimplantaten voor bij de vrouwen? Veel lijken niet de natuurlijke borsten te hebben of ligt dat puur aan de training? Dan wordt het toch niet zo bol?
Furrow schreef:Iedereen zijn sport, maar als je als vrouw echt mannelijke kenmerken gaat krijgen vraag ik me af hoe gezond bezig je bent.
En dan komt dat niet van het harde sporten

_Yasmine_ schreef:Het enige wat ik me op dit moment afvraag is hoe de vrouwen eruit zien zonder olie en niet vlak voor/ na een wedstrijd en dan in bikini? Ik zelf zou dat een stuk mooier vinden...
Door de kleur lijk je veel gespierder, de definitie is beter te zien. Daarnaast ben je die dag droog/uitgedroogd wat ook al een heel verschil is. Ik zelf zag tijdens het vochtafdrijvend mijn lichaam 's nachts veranderen. En die avond daarna verander je gewoon weer terug 
Ik ga in oktober voor het eerst het podium op(bikini fitness), krijg positieve kriebels als ik dit zo zie 
_Yasmine_ schreef:Het enige wat ik me op dit moment afvraag is hoe de vrouwen eruit zien zonder olie en niet vlak voor/ na een wedstrijd en dan in bikini? Ik zelf zou dat een stuk mooier vinden...

Emita schreef:Ik vind het knap dat ze zo ver komen met trainen! Daar heb je echt heel veel discipline voor nodig. Zou wel eens bij zo'n wedstrijd aanwezig willen zijn
Sommigen hebben daarentegen wel echt lol hoor! Blijheid schreef:Ik vraag me altijd af, als ik zulke lichaamsproporties zie, waar/hoe kopen deze mensen hun gewone kleding? Want ze huppelen vast niet de hele tijd in een zwembroekje rond, maar lijkt me dat je wel naar een speciaalzaak moet om iets passends te kunnen vinden als je er zo uitziet