Codeïne meegekregen, dus ik was blij. Ingenomen en hopend op het beste, maar tijdens de nacht werd het nog erger, dus om half 2 was ik weer terug bij de post. Ik kon haast niet meer ademen, was flauwgevallen, had weer overgegeven omdat het hoesten zo gewelddadig was.
Tweede arts concludeerde kinkhoest... Dus.. Dat is niet zo heel prettig. Antibiotica meegekregen, maar meer konden ze er niet aan doen. Mocht nog wat meer codeïne, maar het werkt niet echt heel geweldig. Wel iets hoor, dat wel, maar het is helaas geen wondermiddel.
Hele nare nacht gehad met veel hoesten, moeite met ademen etc. Beneden op de bank geslapen, want dan kon ik wat meer overeind slapen, en hadden mijn huisgenoten minder last van me. Vriend van mij, die me ook heen en weer had gereden naar de huisartsenpost is de halve nacht bij me gebleven en heeft naast me geslapen, tot ik in slaap viel en is toen weg gegaan. Arme jongen zijn partner is ook ziek (buikgriep) dus die was gisteren tussen twee mensen heen en weer aan het rijden om voor iedereen te zorgen
. Vond het heel lief van hem, want zat er gisternacht echt helemaal doorheen. Het is gewoon zo naar wanneer je eigenlijk gewoon niet verder meer kan, lichamelijk en geestelijk, maar dat het wel verder gaat. Je kan het niet stoppen, die hevige hoestaanvallen.
Ik wil eigenlijk nu naar mijn vader, daar uitzieken, maar hij is bijna 80 en kinkhoest is best besmettelijk en wil hem niet besmetten hiermee, dus doe dat toch maar niet.
De hond word wel even opgehaald, dan hoef ik me daar even geen zorgen om te maken.
Maar brr, zondag auditie gedaan ondanks dat ik ziek was en wonder boven wonder door naar de tweede ronde! Maar nu heb ik morgenavond de tweede ronde.. Ik denk echt niet dat ik dat kan halen. Zo snel ik ook maar iets beweeg krijg ik een hoestbui en duizelt me alles. Ik zit nu ook heeel stilletjes achter de laptop, maar die schuif ik zo weer aan de kant, want dat is ook haast niet uit te houden.