Vaak koortslippen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Re: Vaak koortslippen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 22:39

Als het een weerstandsdingetje is is het misschien verstandig om (als je het voelt opkomen of je wat slechter voelt?) Een paar vit c pillen te slikken (van 1000, mijn dokter zegt dat je er best meerdere mag pakken op 1 dag tot ongeveer max 6).

Doutz16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-15 22:54

L-lysine hielp bij mij niks.
Wat wel helpt is desinfecterende handgel, droogt direct uit en heb er nu al een hele tijd geen last meer van

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 09:00

Ik heb ook altijd als ik er 1 heb rustig 3 naast elkaar mini's wat 1 grote wordt en dan ergens anders nog rustig wat plekken... Mijn lippen zijn aan t genezen van 3 koortsplekken boven en onder zelfde hoek en midden op mn boven lip. Heb nu nog klein wondje merk er niks meer van maar deze keer deed het wel echt zeer!

yza1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 09:17

Ik heb een goede tip voor je TS! De hotkiss!! Ik had vroeger elke maand een koortslip soms nog vaker... Sinds ik de hotkiss heb, heb ik al jaren geen echte koortslip meer gehad. Wel bijna, maar hup 3 x die hotkiss er op en weg! Fantastisch apparaat als je het mij vraagt.

Serita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 09:21

Niet ter behandeling maar ter voorkoming:

Ik gebruik een lippenbalsam lippenbalsum die heet "carmex". Het komt uit Amerika maar er is 1 webshopje ( http://www.makeup-enzo.nl/pages/sub/38908/Carmex.html) die het in NL verkoopt. Het is gewone lippenbalsem waar een stofje in zit die het voorkomt. Sinds ik die regelmatig smeer heb ik eigenlijk geen koortslippen meer (al bijna 4 jaar nu!)

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-15 09:35

Ik slik ook lysine pillen. Als je die samen met enchinaforce slikt verdubbeld deerlijk ook nog eens!

evengeennaam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-15 09:37

yza1987 schreef:
Ik heb een goede tip voor je TS! De hotkiss!! Ik had vroeger elke maand een koortslip soms nog vaker... Sinds ik de hotkiss heb, heb ik al jaren geen echte koortslip meer gehad. Wel bijna, maar hup 3 x die hotkiss er op en weg! Fantastisch apparaat als je het mij vraagt.

Citaat:
Niet ter behandeling maar ter voorkoming:

Ik gebruik een lippenbalsam lippenbalsum die heet "carmex". Het komt uit Amerika maar er is 1 webshopje ( http://www.makeup-enzo.nl/pages/sub/38908/Carmex.html) die het in NL verkoopt. Het is gewone lippenbalsem waar een stofje in zit die het voorkomt. Sinds ik die regelmatig smeer heb ik eigenlijk geen koortslippen meer (al bijna 4 jaar nu!)

die 2 ga ik is proberen en op die site kijken! dankjewel!

ik heb nu het gevoel dat mijn hele bovenlip is opgezet :')