Duidelijk haha nou wij waren iig erg blij met de tip dus ms de ts ook
Barb
Geplaatst: 06-06-15 19:05
Ik heb helaas hetzelfde en vertrek binnenkort naar de Dominicaanse Republiek. Ik zal sowieso DEET gebruiken maar je weet maar nooit. Hooikoortstabletten zijn ingeslagen en ik wil naar de dokter voor een tube triamcinolon een corticosteroiden creme/zalf.
Ik heb hetzelfde probleem.. en ook nog opzoek naar iets wat ECHT werkt.. Ook vooral als je al gestoken bent. Hooikoorst pilletjes werkte bij mij niet genoeg, heb nu andere en die werken iets beter..
Ik ben nog veel allergischer voor wespen, dan ben ik echt een paar dagen ziek, echt olifant dik en ben al een keer flauw gevallen..
Kim welke hooikoortspilletjes heb je nu? Ik heb Allerfree maar ben bang dat die niet genoeg zullen werken
KimdeGroot94
Geplaatst: 06-06-15 19:23
Barb schreef:
Kim welke hooikoortspilletjes heb je nu? Ik heb Allerfree maar ben bang dat die niet genoeg zullen werken
Die ik nu heb zijn geen hooikoorts pillen volgensmij, zal er eens naar kijken! Er zijn wel wat bijwerkingen, dus neem ze alleen als ik er echt last van heb! Of door een wesp ben gestoken.
Joanne1987
Geplaatst: 06-06-15 19:30
Ik zou echt deet meenemen. Ik heb de allergie ook. Wat veel mensen niet weten is als je veel reacties hebt je echt ziek kan worden (niet lekker, benauwd) en zelfs in shock kan raken. Het benauwd en zo er van zijn heb ik ook al eens gehad en dat is echt geen pretje! De pilletjes halen het ergste randje er van af, de jeuk bij mij. Helaas duurt bij mij de jeuk maar 1 dag en heb ik vervolgens dagen lang pijn van de zwellingen
Ik denk dat ik even ga kijken wat ze daar aanbieden voor lokale middeltjes. Ik neem sowieso heel veel prikweg van vsm mee, dat is het enige dat werkt bij mij tegen de jeuk en allergische reactie. Mits ik het op tijd smeer.