Elke zomer hoest ik opnieuw de longen uit mijn lijf

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fury08

Re: Elke zomer hoest ik opnieuw de longen uit mijn lijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 15:04

Hier is het stukken beter, het werd bij mij veel erger waarna mijn moeder naar de assistente had gebeld en ik gelukkig vrijdag middag nog terecht kon.

Ik heb een puf gekregen (ben de naam even kwijt )en moest mijn codeïne anders innemen. De puf voor s ochtends en savonds erbij. Moet zeggen dat het wel echt helpt.
Dit is even voor nu, om vooral mij te helpen hierdoor heen te komen. Ik moet maandag bloedprikken en dan gaan we naar mijn allergie waarden kijken in mijn bloed. Aan de hand daarvan kijken we verder.

Voor nu hou ik van de puf haha. Maandag zien we verder.

Hopelijk komt er bij jou ook wat uit MevrouwtJ, beterschap voor nu

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-15 08:48

Fury08 is er wat uitgekomen?

Bij mij is er helaas niks uit m'n allergietest gekomen.. Ik weet het ook niet meer, super balen :( dokter heeft wel gezegd dat wat er ook uit de test kwam ik wel nog een afspraak moest komen maken, dus dat ga ik een deze dagen maar doen!

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 10:21

Waar ben je allemaal op getest, weet je dat?

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 11:16

Woon je in een stad? In de zomer heb je meer kans op smog. Daar kan je ook van gaan hoesten etc.

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-15 22:04

Dimple schreef:
Waar ben je allemaal op getest, weet je dat?

Ja ik ben getest ophuisstofmijt 1 en 2, kattenroos, hondenroos, graspollen, boompollen, kruidpollen, schimmelmengsel, paard, olijfboompollen en groot graskruidpollen.

Ja ik woon in Utrecht stad! Pfft zou dat zo'n effect hebben, dat zou wel heel naar zijn.