Constant misselijk, wel of niet naar de huisarts?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 12:45

Romyv schreef:
4.5 jaar.... Maar bij schijnzwanger heb je toch ook verhoogd hormoon wat in je urine wordt gemeten bij zn test of niet?

Dat schijnzwanger was een geintje haha

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 12:49

Abercrombie schreef:
Warboel schreef:
Volgens mij is domperidon helemaal uit de handel gehaald. Ik had het voor naast m'n migraine medicijnen maar toen ik laatst bij de dokter was heb ik een ander medicijn gekregen omdat domperidon niet meer te krijgen was volgens mijn HA.

Maar genoeg middeltjes tegen misselijkheid te krijgen hoor. Gewoon even langs de HA gaan. En beterschap :(:)

Mijn man heeft het dit jaar nog voorgeschreven gekregen, maar je zou best gelijk kunnen hebben want er staat me wel iets van bij dat het op tv was.

Ik heb het ook begin van dit jaar nog gehad. Zou terugkomen als ze op waren om even door te spreken hoe het gegaan is en toen ik aangaf er wel mee door te willen gaan zei de HA dat het uit de handel genomen is.
De dokter op m'n moeders werk zei dit ook. Maar het fijne weet ik er niet van. Het werkt wel goed.

Schrikken TS, dat er misschien ontlasting in je bloed zit! Goed dat je toch gebeld hebt. Succes vanmiddag!

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 12:57

Domperidon is er zeker nog wel, ik heb het ook gekregen nog dit jaar. Maar vanwege de bijwerkingen (die echt naadje kunnen zijn) met o.a. hartritmestoornissen en de slechte wisselwerking met bijv. anti-depressivia wordt het niet meer zomaar voorgesrchreven, genoeg andere middelen met dezelfde werking en een wat veiligere randvoorwaarden :)
Het is iig goed dat ze het zo uit de markt hebben gehaald.

En verder, TS, veel succes. Lat het maar goed nakijken, hou volgende keer voor ogen dat je je met dat soort dingen niet aanstelt en de HA er niet voor niks is :)
Ze zien je liever 5x te vaak dan 1x te laat.

Romyv

Re: Constant misselijk, wel of niet naar de huisarts?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 16:36

Idd Domperidon gekregen , eerst die misselijkheid aanpakken om de cirkel van niet eten en slapen te doorbreken . als het morgen niet beter gaat woensdag ochtend terug komen en anders over 3 dagen de dosis van 3x terug brengen naar 2x.

Abercrombie

Re: Constant misselijk, wel of niet naar de huisarts?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-15 17:41

Beterschap

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-15 11:21

Thnx :)

Even een update:
Met de Domperidon was de misselijkheid bijna weg, eerste dagen pijn in m'n maag gehad en daarna gekampeerd van de pijn in m'n buik . volgens de huisarts logisch, moet een infectie uit en dit is dan het gevolg.

Sinds gisteren is die buikpijn over met als gevolg dat ik weer misselijk ben! !! ! Zit nog steeds op 3/4x PD Domperidon ,had allang afgebouwd moeten zijn dus morgen weer terug .

Ben benieuwd