Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
equitation schreef:Wat vervelend. Ik ben nu 25 en ik vind het al mijn hele leven vreselijk om te "logeren". In een hotel of iets gaat nog wel maar idd kamperen of bij andere thuis. Vreselijk als je geen plek hebt om jezelf terug te trekken waar je, je prettig voelt. Probeer te relativeren dat het maar 1 nachtje is. Helemaal vanaf kom je er misschien nooit. Ik vind het nog steeds vreselijk maar ik probeer een knop om te zetten en het er op het moment het beste van te maken. Ik ga nu mijn laatste nachtje in na 3 weken in Belgie te hebben moeten vertoeven voor mijn thesis. Ik heb maar 2x gejankt dat ik naar huis wilde haha. Probeer je vader het op een geschikt moment uit te leggen hoe lastig je het vindt. Mijn ouders begrepen het jammer genoeg niet altijd. Sterkte en komt uiteindelijk allemaal goed.

Mijn laptop gaat dus altijd mee op vakantie vol met leuke series, en mijn man vind het gelukkig allemaal prima
smurfje schreef:Zo te lezen probeert de vriendin van je vader je ook te helpen. Ze heeft al een nieuw dekbedovertrek voor je gekocht. Je nieuwe broer wil voor je op de bank slapen.
Het gaat helemaal goed komen met de tips die hier genoemd worden. En je zult zien als je de volgende dag wakker word. Dat het allemaal zo voorbij is gegaan.