Rindin schreef:Vooral 's avonds? Het is pas vanavond ontstaan, toch?
Nee gisteravond
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gillbo schreef:paracetamol, warme douche erop, pittenzak.
Je hebt ws iets vast zitten, door de paracetamol kan je beter ontspannen. Kan best een paar dagen duren
Nico_lette schreef:Gillbo schreef:paracetamol, warme douche erop, pittenzak.
Je hebt ws iets vast zitten, door de paracetamol kan je beter ontspannen. Kan best een paar dagen duren
Tja, mijn moeder is vreselijk boos op me en in een enorm slechte bui(ze heeft een whiplash ofzo en dus heel erg last van haar nek) dus ik weet niet hoe ik er moet vertellen om een paracetamol te nemen:-P
Free2 schreef:'Mam, waar ligt de paracetamol?'. Zoiets? Of weet je niet gewoon zelf waar t ligt toevallig?
UhNee schreef:Kan je niet gewoon zeggen dat je heel veel pijn hebt? Anders misschien even langs de fysio, misschien zit er iets vast doordat je verkeerd hebt geleden oid
Nico_lette schreef:Free2 schreef:'Mam, waar ligt de paracetamol?'. Zoiets? Of weet je niet gewoon zelf waar t ligt toevallig?
Ik weet het zelf.. Als het over een halfuurtje niet beter is ga ik naar beneden voor paracetamolUhNee schreef:Kan je niet gewoon zeggen dat je heel veel pijn hebt? Anders misschien even langs de fysio, misschien zit er iets vast doordat je verkeerd hebt geleden oid
Wat zal de fysio doen dan?