Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leffroi schreef:Dan heb je vast ook mega dik haar en kan ik mij voorstellen dat je dat niet zo vaak doet. Ik heb dun haar en als ik snel wil, ben ik in 5 minuten klaar. 'S zomers is mijn haar ook met 10 minuten opgedroogd.
Als ik zulks dik haar had, dan overweeg ik het ook wel om wat minder vaak te wassen..
mirriezz schreef:@elena: tof, zo'n successtory!
Mag ik je een paar vragen stellen? Ik ben heel benieuwd wat voor borstel je gebruikt. Wat voor ervaringen heb je met het uitborstelen en wat voor haar heb je?
Heb je geen last dat droog haar moeilijker uit te borstelen is?
lisa_xxx schreef:Ik zou het zelf niet kunnen. Mijn haar klit heel snel en dat krijg ik er soms ook echt niet uit zonder het te wassen en er een masker of cremespoeling in te doen. Daarbij heb ik 2 avonden in de week 2 uur lang een helm op( roller derby) en rijd ik nog paard en draag ik dus een cap. Na al dat gezweet op mijn hoofd ruikt mijn haar echt niet meer fris
elenaMM77 schreef:dan zal er weinig veranderen idd 11A .. en door je krullenbos zal het ook wat minder opvallen dat je haar de eerste tijd wat vettiger is.. meesten valt het uberhaupt niet eens op.. zeker niet als je het in een staart of knotje gooit of zo.. als je soms kijkt hoe vettig mensen hun haar maken met verzorgingsproducten dan is de kans groot dat het niet eens op zal vallen hoe vettig je haar is in de omschakelingsperiode.
mirriezz schreef:11A, juist ook mijn zorg. Hier een relatief vettige hoofdhuid, met veel dik haar (alle kapsters zijn er verbaasd over) dat ook nog eens krult.
Voor mij is het verplicht borstelen onder de douche dus eigenlijk een prima optie: nu borstel ik t alleen na het douchen, anders word het een grote pluizenbol.
Lijkt me alleen wel super onhandig wat betreft klitten. Ik leef echt wel een beetje op mijn haarmaskers. Toch lijkt het me wel beter voor mijn hoofdhuidje, zonder al die chemische troep.
Mizora schreef:Nope. Ik kan niet slapen met nat haar en douche normaal 's avonds voordat ik ga slapen. Ik moet er dus apart voor gaan douchen (voor 18 uur). Ook ben ik rustig een kwartier bezig met haren wassen (haar goed nat, shampoo, in laten trekken, uitspoelen, conditioner, in laten trekken, uitspoelen, masker, 5 minuten in laten trekken, uitspoelen, conditioner, kort in laten trekken, uitspoelen).
kevertje04 schreef:Mijn hoofdhuid gaat onwijs jeuken als mn haar vet wordt. Ik zou hier nooit aan kunnen beginnen want dan krab ik mn hoofd echt open
Goof schreef:Rebeccaa schreef:Ik snap echt niet waarom je het jezelf aan zou doen om een paar weken met een hoofd met vet haar rond te lopen.
Ik ook niet.
Shampoo is fijn, ruikt lekker, heerlijk. Ik kan echt genieten van schoonf, fris haar dat lekker naar shampoo ruikt. Geen haar op mijn hoofd die erover denkt geen shampoo (meer) te gebruiken.