Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
KingChay schreef:Varekaj schreef:Ik heb 2 shetjes en een tinker die mee kunnen. 3x/week lopen maar 3x dezelfde les? Dan doe ik er wel een tijdje over gok ik.
Ik snap niet zo goed wat je bedoeld ? :p wat bedoel je met 3x dezelfde les,
ikzelf ben van Belgie, dus misschien is het een uitspraak ofzo ? :p
Varekaj schreef:Ik heb 3 pony's (en 1 paard). Als ik nu met elk van hun start to run wil doen, dan moet ik toch echt per pony hetzelfde schema volgen. Ik kan niet zomaar met pony A beginnen bij les 1, pony B meenemen voor les 2 en pony C voor les 3, om dan met pony A terug naar les 4 over te gaan. Ik bouw dan stapsgewijs op maar de pony's niet. In het begin zijn de verschillen in de lessen niet zo groot, maar naarmate je vordert wel.
Dus wil ik ze alle 3 trainen, dan ga ik elke les 3x moeten doen.
Vanaf maandag is mijn vriend er niet voor een weekje. Ideaal om te starten moet alleen mijn loopschoenen eens gaan zoeken onder het stof.

liedjuh2 schreef:Ik heb het een hele tijd gedaan om mijn paard op te bouwen na blessure. Ik deed dan altijd hem bijgezet met touwtjes en dan hardlopen.
Wil het weer gaan oppakken maar ben zelf nu nog herstellende van een blessure aan mij rug dus mag voorlopig nog even niet hardlopen.
Wil het gaan doen om mijn en zijn conditie weer beter te krijgen. Dus als ik weer mag doe ik gezellig mee!
Miepmiept schreef:Leuk, ik doe het ook sinds kort maar dan meestal met mijn hond.
Met de paarden is het dan weer net andersom.
Pony had er niet zo veel zin in bij de start, maar eens in het open veld vond hij het wel leuker. Tot er ergens een pony ging hinniken, toen stond hij liever plots stil om terug te roepen. Gevolg: baasje bijna met de kont in het zand