Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
En nu dus toch positief getest. Ik heb ook wel last van wat krampen gehad die ik herken van als ik ongesteld ben maar dat verdwijnt ook weer snel gelukkig.
omdat ik voel dat hij leeft.

Monster schreef:Bij 7 weken kun je een pretecho laten doen, je ziet niet veel.. een boontje met daarin iets kloppen. Kan erg geruststellend zijn. Wij hebben het toen wel laten doen..
Wens niet te hard dat misselijk worden zo'n fijne bevestiging is want dat is het helemaal niet.
mijn hemel, ik schaam me dood. Ik voel me echt een emotioneel wrak, en jank om alles.
die wens neem ik weer terug
verootjoo schreef:Monster schreef:Bij 7 weken kun je een pretecho laten doen, je ziet niet veel.. een boontje met daarin iets kloppen. Kan erg geruststellend zijn. Wij hebben het toen wel laten doen..
Wens niet te hard dat misselijk worden zo'n fijne bevestiging is want dat is het helemaal niet.
Ik mag ws ook eerder dan tien/elf weken omdat ik nogal overstuur was![]()
vanaf het moment dat het ook kan, vanaf 8 week en ik meen 5 dagen kunnen ze een accurate termijn echo maken (als in dus letterlijk termijn vast stellen door lengte beeb). Dus hoef je niet perse te wachten tot 10 week omdat de betrouwbaarheid even groot is. Ik had de echo ook met 8 week en 5 dagen. Wij zagen veel! Kindje bewoog al, handjes en voetjes al in de maak
voordeel van een vaginale echo wat dat betreft. Urielle schreef:Citaat:Ik voel me echt een emotioneel wrak, en jank om alles.
Van harte gefeliciteerd, je bent zwanger![]()
![]()
Heeft zitten janken bij ABBA...

Ondanks dat heb ik wel erg veel honger, en moet ik uitkijken dat ik niet alles eet wat los en vast zit. Ben bang dat ik anders veel te veel aankom en ze me van de zomer terugrollen in zee omdat ze denken dat ik een aangespoelde potvis ben 
vuurneon schreef:Na de echo heb ik ook niets meer op Google gezocht, t is dat een mail krijg met daarin de vooruitgang van de weekMaar die behoefte is ook compleet weg, heb ook een zwangerschapsdagboek gekregen, maar heb ook totaal geen behoefte om daarin te schrijven. T is dat ik eens in de zoveel week denk 'o ja, buikfoto is ook wel leuk voor later'
![]()
ik heb de kleine dinsdag voor het eerst gevoeld en gister pas weer, totaal geen onzekerheid of het normaal is, of ik het niet even moet googlen of het oke is, hoe de ervaring van anderen is etc etc.
Heerlijk vind ik datben alleen daardoor wel laat met regelen van bepaalde zaken merk ik nu
want tijd vliegt voorbij en ik let ook niet heel erg op dit en dat moet ik regelen want voor mijn gevoel duurt het nog lang genoeg
![]()
Totdat de verloskundige weer eens vraagt of ik de kraamzorg heb geregeld, mijn baas die wil een zwnagerschapsverklaring etc
ik ben enorm verdrietig. Het voelde echt al als 'mijn kindje' en ben zo teleurgesteld dat het weg is gegaan. Nu de hormonen een beetje weggaan uit mn lijf kan ik het wel beter relativeren, maar heb in kort tijd zoveel emoties gehad, van de shock van de zwangerschap naar de blijdschap en naar dit verdriet. Helaas is er altijd zo'n tien procent kans dat het vruchtje weer loslaat.
... maar onthoud 1 ding! Je KAN zwanger raken! ! En dat t misgaat wil zeggen dat er iets niet goed was... succes xxx