gekvanfleur schreef:Ooit eens gehoord van iemand die dit ook heeft dat er een verband is met wagenziekte. Zal het nog eens navragen.
Ik heb last van wagenziekte, ik moet niet slapen anders gaat het mis. Als Kind kon ik niet in de Auto zitten ook niet voor tien min. dan was is ernstig ziek..
Ik kon ook nooit in de Auto slapen, en nu ook niet.
Heel raar aan het stuur kann ik zo slapen.. laatste twee jaar heb ik geen korte strekken gereden met de Auto, altijd min. 10 uur. ik moet in de eerste uur al voor 10 min. stoppen, wegen slapen. ik stap uit en Loop Maar wat rond, rek en strek (ook al kijken de mensen me aan van spoor ik wel) en hop weer in de Auto.
Ik moet zeggen ik rij in de nacht, overdag niet zo. ik kann niet tegen de drukte op de weg. als ik nachts rij heb ik niet zoveel moeite wakker te blijven mits ik ieder uurtje even stop en rek en strek doe anders val ik in slaap. ook als het pas negen uur is..
Dit gaat door tot twee uur in de nacht, daarna kann ik non stop doorrijden en ben rond 6 uur thuis.
Op bepaalde tijden moet ik niet rijden met Auto, morgens gaat goed tot 10 uur, en na twee uur gaat het weer goed. in de middag ben ik erg moe (ook al slaap ik tot 9 uur) .
Met autorijden geloof ik dat ik veel concentreer (applausje, dit heeft al meerdere malen een ongeluk voorkomen dat niet mijn schuldt zou zijn), dat maakt me erg moe.
ik probeer me af te leiden door wat te eten, drinken, meebleeeeeeren met muziek, arko (alle ramen kunnen open) open maken,