niet zo'n voorverpakte, maar zelf maken! Voor 2 euro kan je klaar zijn! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
niet zo'n voorverpakte, maar zelf maken! Voor 2 euro kan je klaar zijn! LadyMadonna schreef:Ik eet bruinbrood dus weet niet waar de bruin/wit brood discussie nu vandaan komt? Reageer later uitgebreider
Eet graag zoet beleg op brood, koekje tussendoor etc etc. Ik wil niet teveel veranderen in mijn eten, ook hier niet teveel opties en ik heb geen zin in teveel gedoe. Dat het dan geen optimaal resultaat levert, neem ik voor lief. Ben al heel blij dat ik nu weet waar het weg komt en dat ik iets kan doen.Doubtless schreef:Een maaltijdsalade is helemaal niet duur johniet zo'n voorverpakte, maar zelf maken! Voor 2 euro kan je klaar zijn!
Jannepauli schreef:Doosje aardbeien diepvries bij de AH: maximaal 1.80 en net zo goed als vers.
http://www.ah.nl/producten/diepvries/di ... t&ns_fee=0
) pauze, buiten

.
)
Succes! LadyMadonna schreef:Ik doe vrij eentonig computer werk, puur data entry, twee dagen per week. Geeft niks, leuke collega's, leuk bedrijf. Alleen de dip....
Ik ontbijt met een glas goedemorgen drinkontbijt (krijg niks anders weg)
Ik begin om half 9. Rond 10/10.30 neem ik een sultana (pakje van 3). Verder drink ik 's morgens op het werk twee koppen koffie n ga daarna over op thee.
Rond 12/12.30 eet ik twee boterhammen met een mok cupasoup, en ga ik ff naar buiten.
En dan rond twee uur komt de dip.... Ik kan me niet meer concentreren, ogen worden zwaar en moet alle zeilen bij zetten om niet weg te dommelen. Zonder dat ik écht moe ben eigenlijk... Meestal zet ik dan een raam open, neem een paar dropjes, toch maar weer een bak koffie...
Soms kom ik uit de dip, maar vandaag écht niet...
Heb op dat moment ook geen honger oid....
Tips?
Rond half 4 neem ik nog twee boterhammen trouwens