Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zoek hier echt hulp voor lieve TS wat dit kan voor jou ook geen leven zijn als je zo bang bent.
Ben zelf niet bang (genoeg ervaring opgedaan helaas
) maar als mensen rondom me gaan panikeren dan heb ik daar wel last van want hoe je het ook draait of keert; als je in het ziekenhuis bent heb je al genoeg aan je hoofd zonder een flippende parnter/moeder/eender-welke-andere-geliefde.
) en letterlijk maar een belletje van je af. En ze zijn altijd bereid om, áls je man al paniekerig zou worden, met hem te praten of indien hij dat liever heeft, hem iets te geven om wat rustiger te zijn. Ook kwa pijn kan ie nergens beter zijn als in het ziekenhuis.
Nergens zoveel pijnmedicatie als in een ziekenhuis.
Bij mijn operatie kreeg ik steeds pijnstillers, naar het eind van het weekend toe had ik genoeg dafalgans verzameld (ik moest ze alleen nemen als ik pijn had maar dat had ik niet en ondanks dat ik dat zei kreeg ik steeds een nieuwe) dat we er nog een maand mee toegekomen zijn. 
en als jouw man niet bang is al zeker niet.
Youknowme schreef:Ik wil hier idd hulp voor zoeken. Dit ziekenhuis faalt ontzettend en ook de verpleging is niet fijn. Ze communiceren totaal niet en dat vind mijn man ook erg vervelend. Zoals gisteren had hij onwijs honger en zuster 1 zei dat hij brood mocht en dat ging ze halen. Uur later nog niks dus ml vraagt het opnieuw en zuster 2 zegt dood leuk dat hij geen eten mag. Ml stierf vd honger en was dus eerst ook nog eens verlekkerd. Uiteindelijk heeft hij gisteren avond laat na veel zeuren toch brood gehad
want op deze manier is het voor je man ook niet gezond immers. Die heeft genoeg aan zichzelf en ik weet zelf ook hoe vervelend het is als een dierbare aan je bed zit met negatieve energie... Dat kost je energie die je eigenlijk niet eens hebt. Ik stuur ze liever op tijd weg als ik daar tenminste toe in staat ben