Wim Hof methode

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Re: Wim Hof methode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 22:12

Ziet er goed uit die site! Ik zou wel graag een workshop/cursus willen volgen maar om helemaal naar deventer af te reizen terwijl ik hier op 5 min lopen een ijssel heb tja... :P hahaha

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-15 22:23

Snap ik!!
Maar zou het afraden zelf te gaan klooien.
Ik ben een verfent koude afdoucher en sauna-koeling fan... Maar.. Koude tobbe na de sauna in een sauna complex is easypeasy vergeleken de "real oliebol".
Laat ik dat zo ff noemen.. Want allej*zus wat was het heftig, pijnlijk en out of control.
Emmertje ijswater in de douche wellicht wel zelf te oefenen? Jezelf flink in het zweet werken en dan snel uitkleden en hoppa!

saskiakefie

Re: Wim Hof methode

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-15 22:28

Ik ga zeker niet zelf klooien, want ik weet hoe gevaarlijk het kan zijn als je onderkoeld raakt! Ja ik bouw het heel rustig op, bewaak m'n eigen grenzen en ben nu vooral nog bezig mijn ademhaling onder controle te houden onder de koude douche (die nog niet eens op geheel koud staat) dus zwemmen in de ijssel in de winter zit er nog láng niet in haha maar het gaat me meer om het idee snap je :P
En ja ik kan ook nog thuis een 'ijsbad' maken. (maar vooralsnog denk ik eerst een workshop onder goede begeleiding) Verder ben ik bekend met meditatie, ademhalingsoefeningen etc dus dat scheelt zeker al.