Mobiel tijdens het rijden.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mikkiej

Re: Mobiel tijdens het rijden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 11:31

Dit "probleem" heb ik ook, er worden hier handige tips gegeven!
Momenteel zit mijn telefoon in mijn broekzak. Heb expres geen grote telefoon aangeschaft omdat hij anders niet in mijn broekzak past. :Y)
Zo'n band bij de action klinkt handig. Binnenkort maar eens kijken! :)

Netam89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 11:31

Ik heb mijn mobiel ook altijd in mijn broekzak zitten of in mijn bodywarmer. Je hebt ook van die telefoonhoesje die je aan je riem kunt vast maken, dan heb je er ook geen last van!

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 11:34

idd de handybelt , nooit je telefoon in je zadeltassen doen , als je valt en je paard gaat er vandoor heb je er niks aan :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 15:12

Ik steek mijn S5 altijd gewoon in mijn broekzak. Past gewoon hoor :+

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 16:34

Dabo-design heeft telefoontasjes voor om je been! Zelf gebruik ik altijd een heuptasje. Kunnen dan mooi mijn sleutels ook bij.

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 17:32

Je kunt ook een simpele, kleine pre-pay telefoon kopen die je tijdens de buitenritten meeneemt. Daar zet je alleen de belangrijkste nummers in. Mocht je bovenop je telefoon vallen dan doet het (financieel) niet zo'n pijn.

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 17:35

Ik heb easy rider rijbroeken, die hebben best grote zakken, mijn galaxy s5 past erin. Ik wil hem ook altijd bij me hebben voor het geval dat.
Ik doe hem inderdaad als het moet ook wel eens in mn Bh.

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 17:39

Ik heb hem ook altijd in een heuptasje. Deze draag ik wel op mijn rug, op mijn buik zit het echt in de weg. Natuurlijk een groter risico dat ik er bovenop land als ik val maar dat neem ik maar voor lief.

Als het niet te warm is heb ik hem altijd gewoon in mn jaszak

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-15 19:40

Er komen echt onwijs handige tips voorbij! De riem van de action lijkt me wel een handig idee, dus daar ga ik zeker even kijken!

Ik heb op het moment geen laarzen (rits stuk yay :( ) dus ik rij met mijn chaps, en ik denk niet dat mijn telefoon daar handig in gaat passen.

Een sportarmband lijkt me op zich ook wel handig nu dat ik weet dat er een hoesje omheen zit. Mijn mobiel is 5inch, zou er een armband zijn voor dat formaat?

Somebitch schreef:
Je hoeft niet persee buiten bewustzijn te zijn om iets ernstigs te hebben.. En geloof me. Als je zelf amper nog kan lopen van de pijn en medische hulp nodig hebt ben je blij dat er een telefoon is om hulp in te schakelen.

En nee dat zal niet vaak voorkomen, maar je zou maar net die ene zijn.....

Inderdaad, daar doe ik het voor! Het komt bijna niet voor, maar het zou maar net zo zijn dat het jou overkomt. Dus ik ben graag bereikbaar, en dan is het inderdaad niet handig om je mobiel in een zadeltas te doen. :=

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 19:44

Ik steek altijd mijn mobiel in mijn rijlaars

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 19:46

Ik heb een dunne bodywarmer (soft shell). Rij ik ook in de zomer mee. Zakken met rits sluiting, dus mobiel en sleutels mee

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 19:23

Ik heb meestal een bodywarmer aan! Tenzij we thuis in de bak rijden, maar dan zit de eigenaresse van mijn bijrijdpaarden of op het paard, of staat langs de kant! :)

Als we naar buiten gaan of als ik alleen rijd heb ik altijd mijn bodywarmer aan. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:00

Als ik op stal blijf, leg ik mijn jas met telefoon er in meestal naast de bak. Als ik naar buiten ga doe ik altijd wel een jasje aan vanwege de wind, dus dan doe ik hem in mijn jaszak..

Heb je niet een dun jasje met binnenzak oid?

jojoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:06

Ik heb ook die van de action.. Zit super met rijden en er zitten ook verschillende zakken in dus ik kan mijn sleutels in een andere zak doen dan mijn telefoon..
Op de verpakking staat dat er zelfs een flesje water in kan maar dat heb ik nog niet geprobeerd...