f10j schreef:Ik wacht het nog even een nachtje als de zwelling niet afneemd ga ik voor de zekerheid even langs de huisarts.
Ik zou toch de hap even bellen. Morgen is het Hemelvaart en dan kun je ook niet terecht bij je eigen ha.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iris82 schreef:Ik heb zelfs een keer een botbreuk gehad door de beet van een rat dus dat die kleine flikkers hard kunnen bijten dat weet ik.
Ik zou je hand omhooggevallen houden en het lekker door laten bloeden. Wordt het mooi schoon van. Gezien de gemiddelde rattenbeet niet zo breed is hoeft het niet gehecht te worden. Ook beter dat eventueel vuil eruit kan.
f10j schreef:Bedankt voor de vele reacties. Het is zo goed als gestopt met bloeden. Wondje is klein maar je kunt er vrij diep inkijken. Mijn hand is wel erg gezwollen en de plaats van de zwelling voelt heel doof aan. Ik wacht het nog even een nachtje als de zwelling niet afneemd ga ik voor de zekerheid even langs de huisarts.
Mijn moeder is gelukkig ook weer thuis, was net zwaar in paniek. Kan namelijk niet tegen bloed dus alles werd een beetje zwart voor mijn ogen. Ik voel me gelukkig wat beter nu.
Ik weet niet waardoor het kwam dat mijn ratje me beet. Hij zat op schoot, en ik was een film aan het kijken. Ik was hem gewoon aan het aaien en het volgende moment hong hij ineens in mijn hand. Heel raar heeft hij nooit eerder gedaan.