Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyenbeau schreef:ohh wat vervelend. Inderdaad blijven aandringen hoor. Ik had ook vaak enorme buikpijn, maar de huisarts vond het nooit erg genoeg om me echt te onderzoeken. Na lang aandringen mocht ik toch naar de kinderarts (met tegenzin van de HA en hij vertelde er ook bij dat ze zeer waarschijnlijk toch niets zou vinden). Na een paar onderzoekjes. Door de echo heeft ze gevonden wat er mis was en ik heb nu totaal geen last meer.
Dus even doorzetten dat er toch echt wat aan gedaan moet worden hoor!
Even een tipje trouwens. Als ik jou was zou ik geen ibuprofen slikken want dat is juist slecht voor je buik. Kun je juist meer last door krijgen. Zou als ik jou was aan de Aleve gaan. Dat is beter. Volgens mij was paracetamol ook net zo slecht als ibu, maar dat weet ik niet zeker meer.
Veel succes en beterschap.

Heb me ziek moeten melden want zitten is echt een big no go, lig al vanaf woensdag op de bank.
Sorry, nu mag de klaag modus weer uit
Had even een baal momentje, probeer er nu maar weer het beste van te maken. Heb me lekker met mijn pittenzak, poezen en een kop koffie onder mn dekentje op de bank genesteld 
Ik ga nu endometriose aankaarten in ieder geval omdat het wel bij mijn eierstokken vandaan komt
Sterkte!!
Met als gevolg dat ik zo min mogelijk probeer te bewegen, wat ook weer niet goed is.