Ik had zo'n zin in mijn vakantie. Helaas, gips in Griekenlan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linnie050

Re: Ik had zo'n zin in mijn vakantie. Helaas, gips in Griekenlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 08:44

Wat vreselijk tijdens je vakantie.
Je leeft er zo naar toe en dan krijg je dit.
En dan straks het kleur verschil :(:)
Fijn dat de instanties allemaal goed meewerken.

Hoop dat je toch nog een beetje kunt genieten van de zon en dat de terug reis goed gaat.
Sterkte!

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 08:45

Het is en blijft verschrikkelijk balen allemaal, hoe je het ook wendt of keert. Hopelijk valt het weer vandaag mee.
Toch een tip: Zorg dat je hier in nederland sneller terecht kan. Vier weken voor je loopgips krijgt is hier over het algemeen (ea uiteraard afhankelijk van je breuk) namelijk verre van normaal, en met loopgips ben je veel eerder weer redelijk mobiel.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-15 08:47

Goed om te weten Tess :=
Ik zal voorzichtig met mijn iphone onopvallend wat foto's maken.

Liesbeth: ik was er ook echt zoooo aan toe. Maar ja helaas, het is me niet gegund ofzo :+

Inmiddels geven ze het komende uur regen op, maar vanmiddag nog wat zon. Ik hoop dat ik nog even buiten kan liggen :j

Betadine: lekker dan :=
Omdat we de eerste toeristen zijn, is er nog niets aan excursies. Alleen afgelopen dinsdag met een bus een tour over het eiland en die heb ik inderdaad gedaan. Enige optie is een auto huren, maar ik kan geen autorijden met dit gips :+

Lalidan: ik heb 4 mei een afspraak. Dus die 4 weken zijn er in ieder geval maar 2.
Zodra ik thuis ben ga ik zelf nog wel een keer bellen. Maar ik vrees dat het gewoon 4 mei wordt. Ik ben al blij dat het half gips is. Dat is lang zo vervelend niet als rondom gips.

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 09:05

Locals zijn vaak wel in om iets bij te verdienen, dus als het echt kriebelt om iets te ondernemen is dit misschien een optie.
Een collega van mij had op vakantie een local die hem naar en van de restaurants, nachtclubs en dergelijke bracht :P

Goede tip van Lalidan, hoe sneller loopgips hoe minder mobiliteit je verliest.

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 10:11

Zo balen he Amanda! Je hebt zoveel pech gehad met dat stoepje. Heb het met je te doen :(:)

En als je zo nog gezelschap wilt, je bent altijd welkom on hier te zitten ;)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-15 10:13

Ik kom er aan _O-
Even een extra trui aantrekken, want ik heb het koud.
Oh wacht, de zon gaat schijnen. _/-\o_

Hopelijk blijft het weer een beetje meewerken. Dat maakt het een stuk minder balen :j

Betadine: de stad is nog een soort van uitgestorven en aan het opstarten. Ik heb me er maar bij neergelegd dat ik gewoon weinig ga zien. Goed excuus om nog eens terug te keren :))

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 10:49

Ik doelde eigenlijk op een eventuele local met boot :o
Beetje varen is altijd leuk en verfrissend en dan nog een drankje op de boot en een knappe dude die je rondvaart *D {:} Misschien heb ik wel te veel verbeelding. Ik heb dankzij mijn ongeluk wel altijd de mooiste en ruimste kamers gekregen, iedereen wou me overal helpen en ik ben de dag erna met een local die ons tijdens het ongeluk heeft opgeraapt en geholpen nog naar een optreden geweest van een vriend van hem *\o/*
Komaan TS, armspieren trainen en gaan :D , ik kreeg wel blaren van mijn krukken :(

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-15 10:53

Blaren vallen wel mee. Wel zere oksels. Ik heb van die ouderwetse krukken onder je armen :+
Locals varen nu nog niet. Zee is te wild. Echt, ik heb het allemaal al nagevraagd bij de reisleiding, maar er is gewoon nog niets te doen. Daar heb ik ook deze vakantie op uitgezicht overigens. Vroeg in het seizoen, rust, zelf dingen ondernemen, heerlijk! Alleen nu niet zo praktisch :+
Het is het seizoen nog niet. 2 weken later en er was al veel meer mogelijk geweest.

Ach, daar heb ik me wel bij neergelegd. Zon lijkt nu wel wat meer door te komen, dus ik parkeer mezelf straks wel weer op een ligbed met een boek. Ik zal in ieder geval bruin thuiskomen :))

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 11:30

Niet helemaal ~~}>

Geniet er maar van van de rust. Ik ga niet zeggen dat ik terug iets wil breken, maar die rust na mijn ongeluk heeft wel veel deugd gedaan eerlijk gezegd :o
Oh en niet alleen de rust, maar iedereen die me bediende, daar kan ik echt wel aan wennen :P

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 12:30

He Amanda... Wat een pech heb je weer.... Hopen dat je in ieder geval nog lekker in de zon kan gaan zitten zo. En hey... Zo moet je wel verplicht rust houden :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 20:39

Is het nog gelukt naar Nederland te komen?

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 08:12

Helemaal vergeten te reageren :o

Ik ben zaterdag gewoon met mijn eigen vlucht terug gevlogen. Op Zakynthos met een rolstoel in een wagentje omhoog gelift en door de nooduitgang het vliegtuig in :')
Ik heb wel wat foto's, maar die zijn niet zo spectaculair.
Gelukkig zaten we maar met 30 in het vliegtuig, dus ik had een bank voor mij alleen. Lekker voet omhoog. Op Schiphol stond er alweer een rolstoel klaar en zijn we (er zat nog een meisje in het gips) met een golkarretje naar de bagageband gereden. Daar stonden mijn ouders alweer klaar met krukken.

Met vlagen doet het behoorlijk zeer. Andere momenten voel ik bijna niets.
Ik werk halve dagen en dat is zwaar zat. Kan wel met mijn been omhoog, maar niet echt goed en op een gegeven moment gaat het zeuren. Maandag terug naar het ziekenhuis. Het verband om het gips gaat loslaten, dus ik hoop op nieuw gips.

Betadine: die bediening moet ik echt aan wennen. Iedereen houdt de deur open, rijdt mij overal heen, gaat thee voor me halen. Ik woon al 12 jaar alleen, dus ik voel me enorm afhankelijk. Het is dat het moet, maar ik kan er nog niet aan wennen :o

Winged: met halve dagen werk heb ik de andere helft nodig om bij te komen met een dikke voet. Dus echt rust is er nog niet. Maar op zich wel beter. Anders ga ik me misschien nog vervelen :+

_Mel: hoe is het daar nu? Kun je al een beetje wennen aan de drukte?

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 09:52

Fijn dat je zo goed geholpen bent overal tijdens je terug vlucht!! Ben echt benieuwd wat de dokter in Nederland er straks van zegt. En of hij net zo knap is als onze dokter Dimitri hahaha. :P

Ja we zijn er al redelijk aan gewend. Hele dag rennen en vliegen haha.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-15 18:11

Hij kan bijna niet net zo knap zijn :P

Morgen terug. Ik ben benieuwd. Hij is bij vlagen enorm dik en behoorlijk pijnlijk. Andere momenten voel ik niks. Ze hebben vrijdag nog het gips verstevigd. Dat viel ongeveer uit elkaar :=
Ik verwacht nieuwe foto's en ander gips. Ik hoop op loopgips.

Love_myhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 19:29

Hoe is het Ts? Loopgips gekregen?

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 20:05

Ik ben ook wel benieuwd!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-15 21:42

Wel loopgips gekregen, maar ik mag het nog niet gebruiken. Nog 2 weken niet belasten en dan 2 welen voorzichtig gaan gebruiken.
Breuk zit bijna tegen mijn enkel aan, bij de aanhechting van wat pezen. Dat is precies het probleem, want 1 van mijn pezen loopt door in mijn kuit. Dus als ik maar iets aanspan, trekt het aan de breuk.
Over 4 weken moet ik terug komen en dan worden er nieuwe foto's gemaakt. Dan kijken ze of het gips er af kan of weer voor een aantal weken nieuw gips.
Het geneest door de beweging slecht.
Was wel een tegenvaller :o

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-15 21:45

Amanda schreef:
JesdaJinn: dat is ook niet zo mooi. Zit je in het gips? Hopelijk gaat het er op tijd af dan :j

Ik heb denk ik meer geluk dan jou. Heb een week gips gehad. Nu loopgips en 12 mei terug komen en dan wordt het ingetaped. 21 mei mag dat er weer af. Dus ik bem gipsvrij op vakantie...

Sterkte!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-15 11:51

Oh gelukkig voor jou! Hopelijk kun je er dan gewoon van genieten zonder teveel last :j
Alvast een fijne vakantie :)