Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Jij bent dus dat type patiënt waardoor verpleging een hekel krijgt aan hun job.
Ze geven je pijn medicatie die je mag krijgen naar je gewicht, dat dat niet genoeg is om de pijn te stillen kunnen zij weinig aan doen. Ze kunnen je ook niet vergiftigen. Idd, in het vervolg zelf die operatie maar even doen dan zal het vast allemaal goed gebeuren.
En dat je niet slaapt van de pijn is geen uitvlucht om je zo te gedragen.
Onali schreef:Ayasha schreef:Jij bent dus dat type patiënt waardoor verpleging een hekel krijgt aan hun job.
Ze geven je pijn medicatie die je mag krijgen naar je gewicht, dat dat niet genoeg is om de pijn te stillen kunnen zij weinig aan doen. Ze kunnen je ook niet vergiftigen. Idd, in het vervolg zelf die operatie maar even doen dan zal het vast allemaal goed gebeuren.
En dat je niet slaapt van de pijn is geen uitvlucht om je zo te gedragen.
Dan weet je blijkbaar meer dan mij? Ik krijg geen hekel aan mn baan door mensen zoals ts.
Diabetes zorgt ook voor zenuwbeschadigingen en daardoor kan ts wel degelijk meer pijn hebben/ voelen dan anderen. Sowieso is pijn voor ieder mens persoonlijk.
Er bestaan verschillende soorten pijnstilling en helaas moet je bij alles een spiegel opbouwen zodat je pijnvrij blijft.
Ts heel veel beterschap
Tyke schreef:Ik vind het ook vrij hard hoe je het zegt. Ik neem aan dat je ook spuit of pompje hebt voor je diabetes. Ja dan is het niet goed dat er niet geprikt is of actie. Maar om te zeggen geen verstand van wat ik begrijp meerdere dingen.... Sorry gaat mij te ver. En als ik lees dat je een bak aardbeien achter elkaar op eet toont voor mij dat je zelf ook niet goed omgaat met je diabetes. Misschien dat dit hard overkomt maar wat jij opschrijft komt ook niet heel fijn over.