Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Cowgirl schreef:Op je 19e ben je niet meer leerplichtig.
Dus nu ga ik misschien iets heel geks zeggen. Stop met school, creëer rust in je leven, ga in september verhuizen, haal je rijbewijs , zoek een betaalde baan en pak je studie volgend jaar weer op of een
andere als je gedachte verandert.
Cowgirl schreef:Op je 19e ben je niet meer leerplichtig.
Dus nu ga ik misschien iets heel geks zeggen. Stop met school, creëer rust in je leven, ga in september verhuizen, haal je rijbewijs , zoek een betaalde baan en pak je studie volgend jaar weer op of een
andere als je gedachte verandert.

Hannanas schreef:Wat zou jij graag zien op stage?
Of wat zou jij een leuke stage vinden?
Wat maakt dat jij deze stage zo lastig vind? Is dat je stress situatie met vorige jaar etc of is dat puur inhoudelijk?
We kennen natuurlijk alleen jouw kant maar ik vind de mensen heel onrespectabel met jou omgaan. Wie is dat gezin eindelijk bij wie jij woont?

Is het niet heerlijk dat je na een dag werken gewoon even niks meer hoeft behalve eten en slapen? Desnoods een rijles, dat is dan het enige. 

amoj schreef:Hannanas schreef:Wat zou jij graag zien op stage?
Of wat zou jij een leuke stage vinden?
Wat maakt dat jij deze stage zo lastig vind? Is dat je stress situatie met vorige jaar etc of is dat puur inhoudelijk?
We kennen natuurlijk alleen jouw kant maar ik vind de mensen heel onrespectabel met jou omgaan. Wie is dat gezin eindelijk bij wie jij woont?
Momenteel vind ik het dus lastig omdat ik weggestuurd ben. Maar ik merkte al veel langer dat er wat was. Ze deden kortaf, zeiden weinig tegen me.
Op zich vind ik de werkzaamheden wel leuk, maar op dit moment te vermoeiend voor mij (te lange dagen).
Ik moet maar gaan praten met die mensen, terwijl er van hun kant dus problemen zijn... Het wordt iedere keer bij mij neergelegd.
Over het gezin ga ik verder niet te veel uitwijden op internet. Ik ben dus uit huis gegaan en via stage bij dit gezin terecht gekomen. Ik zit hier nu ongeveer een jaar.
Ik vind het gewoon vervelend dat er voor mijn gevoel niemand achter mij staat (behalve mijn ouders dan, die snappen het wel, vooral mijn moeder) maar juist tegen mij zijn.
En gewoon dat ik echt op ben, ik heb gisteren de hele dag lopen janken en ze doen hier gewoon alsof hun neus bloedt.